Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:57:28 GMT

مدارس استثنایی و پیش دبستانی قزوین تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۵۹۶۵

مدارس استثنایی و پیش دبستانی قزوین تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه آموزش و پرورش قزوین آمده است: به دلیل برودت دما شنبه در نوبت صبح همه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی استان قزوین تعطیل است.

مدارس نوبت صبح بخش الموت شرقی شهرستان قزوین نیز در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت شدید هوا، مدارس شهرستان آبیک، شهرستان آوج؛ شهرستان تاکستان؛ شهرستان بوئین زهرا و منطقه طارم_سفلی طی نوبت صبح روز شنبه ۲۹ دی ماه در تمامی مقاطع با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4516743

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش قزوین بارش برف تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟