Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از امداد‌رسانی به بیش از ۱۳۰۰ نفر مسافر در جاده‌های استان خبر داد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: تعداد افراد امدادرسانی شده در محورهای مواصلاتی استان قزوین به 1320 نفر رسیده و فرآیند امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادرسانی به 224 نفر از در راه‌ماندگان در محورهای کوهستانی استان گلستانبرف و کولاک 19 استان کشور را درنوردید/امدادرسانی به 6 هزار مسافر802 حادثه‌دیده در لرستان امدادرسانی شدند

وی افزود: از ساعات اولیه روز پنجشنبه و جمعه 27 و 28 دی ماه در گردنه سلطان بلاغ آوج 790 نفر (195 دستگاه خودرو)، گردنه بهرام آباد 245 نفر (61 دستگاه خودرو)، گردنه قسطین لار (51 دستگاه خودرو)، گردنه کوهین 52 نفر (12 دستگاه خودرو)، روستای شکرناب از توابع شهر محمدیه شهرستان البرز 18 نفر (4 دستگاه خودرو)، روستای کلنجین بخش آبگرم 17 نفر (4 دستگاه خودرو) و روستای مدان در محور معلم کلایه-شهرک 11 نفر (4 دستگاه خودروی) گرفتار در برف و کولاک رهاسازی و امدادرسانی شده‌اند.

هاشمی تعداد نیروهای خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی را بدین شرح اعلام کرد: روزانه 55 نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در قالب 15 تیم با بهره‌گیری از 8 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه ست نجات و 5 دستگاه خودروی کمکدار اقدام به ارائه خدمات امدادی به طور شبانه روزی به مسافرین و هم استانی کردند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ضمن اشاره به آماده باش کامل نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان در هفته اخیر، عنوان کرد: سامانه ندای امداد 112 استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث و سوانح است.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه