Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن قاسمی زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آغاز عملیات اجرایی قطعه 10 راه آهن شیراز - بوشهر آرزوی دیرینه مردم بوشهر بویژه خطه تنگستان را محقق می کند.
وی بیان کرد: عبور راه آهن از مسیر تنگستان به اقتصاد این شهرستان کمک می کند و موجب توسعه زیربنایی و تحول اقتصادی و اشتغال در این منطقه کم برخوردار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه 25 کیلومتر از مسیر راه آهن بوشهر - شیراز در محدوده شهر اهرم قرار دارد از این پس مسئولان تنگستان باید نهایت تلاش و همکاری لازم با عوامل مجموعه راه آهن بویژه پیمانکار برای تکمیل این 25 کیلومتر پروژه را داشته باشند.
وی ادامه داد: یکی از ایستگاه های راه آهن بوشهر - شیراز در شهر اهرم احداث می شود و شورای شهر اهرم نهایت تقدیر و تشکر خود را از تلاش دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی بابت تامین اعتبار این پروژه در قطعه 10 را اعلام می کند.
عملیات اجرایی قطعه 10 راه آهن شیراز - بوشهر با اعتبار 2هزارو 343 میلیارد ریال روز پنجشنبه در آئینی با حضور وزیر راه و شهرسازی در بوشهر آغاز شد.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال راه آهن شورای شهر مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلو زاده پنجشنبه شب در تجمع مردم اهرم در حمایت از عملیات «وعده صادق» عنوان داشت: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جهوری اسلامی ایران در سوریه با پاسخی محکم و غرورآفرین سبب شادی همه مسلمانان به ویژه خانواده معظم شهدا شدند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: این خروش سپاه اسلام در چند روز گذشته از ظلم و ستمی است که نه یک روز و دو روز و نه یک سال و دو سال نه یک دهه و دو دهه و نه یک شهر و نه یک مملکت بلکه ده‌ها سال است که این غده سرطانی (صهیونیستی) بر همه بشریت نه فلسطین تنها بلکه بر دنیای اسلام و بر همه بشریت ظلمی روا داشته و با همه این سختی‌ها و مررات ها این سپاه اسلام در پانزده مهر ماه (هفت اکتبر) در ۷ ماه گذشته فشاری که صهیونیست بر دنیای اسلام تحمیل کرده شروع جنگی بود برای حذف رژیم صهیونیستی که انجام شد.

وی با بیان اینکه حماس در عملیات طوفان الاقصی کار بزرگی انجام داد که ابعاد آن با گذر زمان برای مردم دنیا روشن‌تر می‌شود افزود: پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات وعده صادق، اُبهت پوشالی بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درهم شکست و پوچ بودن آن را به رخ جهانیان کشید.

پهلو زاده با اشاره به اینکه «طوفان الاقصی» ضربه محکمی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و ضربه ایران به این رژیم در عملیات مهم وعده صادق نیز کمتر از آن نبود خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه پس از این عملیات به خوبی دریافتند که ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند، مسلمان و مؤمن با برخورداری از ارتش و سپاه متدین در کنار آنها قرار دارد و از کشورها و ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: ستم و ظلم، نسل کشی‌ها، کودک کشی‌های رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی جز با قیام، خون و جهاد مسلمانان پایان نخواهد پذیرفت.

وی یاد آور شد: آمریکا اعتراف کرد که حتی فکر آن هم نمی‌کردند پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در این سطح باشد و مادر این اجتماع به دشمنان می‌گوئیم که اگر آمریکا و اسرائیل بخواهد نسبت به عملیات سپاه پاسخی داشته باشند باید بدانند که با پاسخ محکم‌تر و شدیدتر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد که حتی به تصورشان هم نمی‌رسد.

کد خبر 6082201

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر