Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:03:49 GMT

مزایای جراحی‌ های دیجیتال در بازسازی فک و صورت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۶۳۷۵

مزایای جراحی‌ های دیجیتال در بازسازی فک و صورت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا پرهیز، در آستانه برگزاری هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران، اظهار داشت: این کنگره ۳۰ بهمن‌تا ۳ اسفند 97 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود که در این کنگره آخرین دستاوردهای علمی و تغییرات مربوط به جراحی‌های فک و صورت توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع استفاده از تکنولوژی‌های نوین در جراحی از جمله جراحی‌های دیجیتال و روش‌های کمتر تهاجمی و غیر تهاجمی در درمان ضایعات سر و صورت و حتی انجام جراحی های زیبایی فک و صورت از دیگر مباحث مورد طرح در این کنگره به شمار می‌رود.

دبیر علمی هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران ادامه داد: همچنین موضوعاتی که در حوزه جراحی‌های دهان، فک و صورت اتفاق نظر میان اساتید و صاحبنظران نباشد نیز در این کنگره مورد بحث قرار می‌گیرد و آخرین راهکارهای موجود ارائه می‌شود.

پرهیز ادامه داد: در کنار هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران، همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس و هفتمین سمپوزیوم پژوهشی محققین جوان نیز برگزار می‌شود و آخرین مباحث روز علم ایمپلنت مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با جراحی های نوین همچون روش‌ جراحی دیجیتال، اظهارداشت: این روش در دنیا و در کشور ما با استقبال مواجه شده و مراکز دانشگاهی نیز به آن ورود یافته‌اند. این روش امروزه بیشتر برای جراحی‌های فک و صورت و به ویژه ایمپلنت کاربرد دارد و مهم ترین مزیت‌های آن، افزایش دقت و سرعت و کاهش هزینه و عوارض جراحی است.

دبیر علمی هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران عنوان کرد: در برخی از جراحی‌ها بسته به نوع عمل، گاهی نیازی به برش جراحی نیست ولی اینکه گفته می‌شود بدون درد و خونریزی است، تبلیغات سوء محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: ارائه آخرین دستاوردهای علمی جراحی‌ها و تومورهای سر و گردن، آخرین دستاوردهای علمی در زمینه شکستگی و آسیب‌های فک و صورت و آخرین تکنیک‌ها و دستاوردهای علمی در زمینه بازسازی‌های فکی با استفاده از سلول بنیادی و مهندسی بافت از دیگر موضوعات علمی مورد بحث در این کنگره است.

همزمان با برگزاری این کنگره، نهمین همایش بین المللی ایمپنت خلیج فارس و هفتمین سمپوزیوم پزوهشی محققیقن جوان برگزار می شود.

کد خبر 4516771 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمپلنت دندانپزشکی کنگره دهان فک و صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا

رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران طی روزهای پنجم تا هفت اردیبهشت، در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری است و جمعی از برجسته‌ترین متخصصان این رشته از سراسر ایران و خارج از کشور را گرد هم آورد.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، این رویداد علمی با حضور دکتر یوسف پناهی - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر حسین فرشیدی - معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر محمد رئیس زاده - رئیس سازمان نظام پزشکی کشور و همچنین دکتر فریدون نوحی - رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.

دکتر فریدون نوحی - رئیس انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، در سخنرانی افتتاحیه این کنگره، ضمن ابراز خرسندی از حضور متخصصان برجسته، به اهمیت این رویداد علمی در ارتقای سلامت قلب و عروق مردم کشور اشاره کرد.

او بیماری‌های قلبی و عروقی را یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر در جهان دانست و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری برای مقابله با این چالش بزرگ تأکید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، در طول سه روز برگزاری کنگره، سخنرانی‌های علمی متعدد و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه بیماری‌های قلبی و عروقی ارایه می‌شود و اساتید برجسته داخلی و خارجی با محوریت موضوعات مختلفی از جمله بیماری‌های عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی‌های قلبی، بیماری‌های دریچه‌ای قلب، فشار خون بالا، کلسترول بالا، دیابت و دیگر رشته های تخصصی قلب و عروق به تبادل دانش و تجربیات خود می‌پردازند.

علاوه بر سخنرانی‌ها، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز در این کنگره تدارک دیده شده است که فرصتی برای متخصصان جهت ارتقای دانش و مهارت‌های خود در زمینه‌های مختلف قلب و عروق فراهم کرده است. بدون شک، تبادل دانش و تجربیات در این کنگره، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی در ایران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم