Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري- ايرنا- استاندار مازندران گفت: مديران دستگاههاي دولتي استان سهم استاني را از بودجه ملي پيگيري کنند تا بتوانند حق و حقوق مازندران را از بودجه ملي بگيرند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، احمد حسين زادگان روز شنبه در نشست شوراي اشتغال استان افزود: سهم خواهي استان از بودجه ملي نيازمند آشنايي مديران از لايحه بودجه سال آينده دارد و بايد مديران در اين حوزه بيشتر فعال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: حدود 80 درصد از بودجه سنواتي در قالب ملي توزيع مي شود که در اختيار وزارتخانه ها و سازمان هاي ملي است و بايد سهم استاني از اين بودجه دريافت شود.
رئيس شوراي توسعه و برنامه ريزي مازندران اظهار داشت: حضور نمايندگان استان در کميسيون تلفيق فرصت مناسبي است که بتوانيم سهم مازندران را از بودجه داشته باشيم.
** توجه به آب و فاضلاب در بودجه سال 98
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران هم در اين نشست گفت: دولت در لايحه بودجه سال آينده بيشترين توجه را به بخش آب و فاضلاب قرار داده است.
مفيد غلامي راد افزود: اگر چه به ساير حوزه ها زيرساختي نيز توجه شد، ولي براي آب و فاضلاب دولت حدود 10 هزار ميليارد ريال اعتبار در لايحه بودجه بيني کرد که اولويت آن نيز به استان هاي شمالي کشور است.
وي گفت: بايد تلاش شود در صورت تصويب اين پيشنهاد دولت در مجلس شوراي اسلامي بتوانيم سهم استان مازندران را دريافت کنيم تا عقب ماندگي استان در اين حوزه جبران شود.
** اجراي 70 پروژه اقتصاد مقاومتي
دبير شوراي برنامه ريزي استان مازندران گفت: در راستاي اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي در اين استان 70 پروژه عملياتي شد.
غلامي راد افزود: حدود 40 پروژه بايد براي سال جاري و بقيه براي دو سال آينده به بهره برداري برسد که حدود نيمي از پروژه هاي اقتصاد مقاومتي افتتاحي سال جاري از لحاظ پيشرفت فيزيکي 30 درصد عقب است.
وي اظهارداشت: بايد تلاش شود تا تمام پروژه هاي اقتصاد مقاومتي سهم سال 97 تا پايان سال جاري در قالب پروژه 100 روزه مديريت جديد استاني به بهره برداري مي رسد.
6982/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله اعرافی از حمایت حوزه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: کمتر از 18 ماه تا پایان شورای ششم باقی است و تنها کارنامه ما در تاریخ ثبت می‌شود.

وی تحقق 107 درصدی بودجه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: بودجه شهرداری در تفریق 10 هزار و700 میلیارد تومان بوده و تا امروز تفریق بیش از مصوب و اصلاحیه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به بودجه سال 1403 نیز اشاره کرد و گفت: برای سال 1403 نیز بودجه 14 همتی تصویب‌شده و باوجود اجازه دولت برای افزایش 46 درصد تعرفه و عوارض تنها 39 درصد افزایش تصویب شد و تلاش کردیم از راه سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت بودجه خود را تأمین کنیم.

وی از اختصاص 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این عدد به قم اختصاص داده‌شده که بخش عمده آن برای حفاری مترو تا مسجد مقدس جمکران و ساعت ایستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

محرری تصویب بودجه 900 میلیارد تومانی مربوط به بخش فرهنگ را اتفاقی مبارک خواند و بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی نیز به 80 میلیارد تومان ارتقاء پیداکرده و باوجود نداشتن مسئولیت در بخش فرهنگی، شهرداری کم‌کاری نهادهای فرهنگی شهر را جبران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های مهم در شهر اشاره کرد و گفت: اتمام تملک چهل اختران و تکمیل پارکینگ این امامزاده، بهره‌برداری مرحله 5 عمار یاسر، تملک 100 مغازه آرامستان نو و سرعت بخشی به پروژه بسط شرقی انجام‌ شده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: اجرای پروژه دروازه ری نیز با پیگیری شورا سرعت خوبی پیدا کرده و 10 تقاطع در حال ساخت در شهر داریم و همچنین تملک مغازه‌های میدان نو نیز رو به اتمام است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد اما متأسفانه اوقاف با شهرداری همکاری لازم را ندارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • چرا بازگشت انسان به ماه سخت است؟
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس