Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این تعداد را شامل 81 خانوار ذکر و بیان کرد: حادثه دیدگان در همین تعداد خودرو در جاده های سبزوار، جوین و درگز به دلیل بارش برف دچار در راه ماندگی شده بودند که امدادگران هلال احمر به کمکشان شتافتند.
وی ادامه داد: 152 نفر از این افراد پس از دریافت کمکهایی همچون نصب زنجیر چرخ، جیره غذایی اضطراری و پتو از امدادگران هلال احمر به مسیر خود ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین گفت: وم اکنون وضعیت در جاده های استان در شرایط عادی قرار دارد زیرا از صبح امروز 29 دی ماه تاکنون درخواستی برای کمک از نیروهای هلال احمر اعلام نشده است.
تعداد 36 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی شامل 25 پایگاه ثابت بین شهری و 9 پایگاه امداد و نجات موقت در قالب 'طرح امداد و نجات زمستانی' در مسیرهای جاده ای استان به مسافران خدمات دهی می کنند.
7496/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات خودرو دی ماه هلال احمر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات

به گزارش همشهری آنلاین، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز ۲۹ فروردین ماه بیان کرد: در پی اعلام مردمی مبنی بر مفقود شدن ۳ زن عشایرنشین در روستای سرجنگل عشایری از توابع منطقه جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد بلافاصله اولین تیم امداد و نجات در منطقه حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مفقودین در صحت و سلامت توسط نیروهای هلال احمر پیدا شده است، افزود: ۳ تیم امداد و نجات شامل تیم آنست و پشتیبانی نیز به منطقه مذکور اعزام شدند.

فلاح با اشاره به اینکه این ۳ نفر در عبور از مسیر رودخانه در منطقه عشایری مفقود شده‌اند، بیان کرد: تلاش‌ها برای نجات جان ۲ تن از مفقودین ادامه دارد.

وی گفت: در پی هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استانداری کرمان و همچنین بارندگی‌های اخیر در جنوب این استان، نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی به متاثرین از حوادث جوی هستند.

کد خبر 845164 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم عشایر هلال احمر استان‌ کرمان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده