Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده شهر کرج نیمه سنگین است.

وی افزود: در استان‌های اصفهان، خراسان شمالی، لرستان، مرکزی، مازندران و گلستان بارش برف و باران و در استان‌های اصفهان، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، فارس و کرمانشاه مه گرفتگی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، املش - اطاقور، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده و اندیکا - شهرکرد به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع مسدود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها

 آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان وجود دارد.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد، سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و محور‌های شمالی بدون مداخلات جوی است.

تردد روان در سایر محور‌های کشور برقرار است و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خرسان شمالی دیده می‌شود.

محور‌های هشتگرد - طالقان، پل زنگوله - بلده و مینودشت - پل بایلر مسدود و محور‌های سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

 

منبع: ایمنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۱۰ فروردین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۹ فروردین ماه
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج