Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:56:54 GMT

اجرای نمایش  دفاع مقدسی «تکرار» در بابلسر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۶۸۲۳

اجرای نمایش  دفاع مقدسی «تکرار» در بابلسر

به گزارش ایکنا از مازندران نمایش  «تکرار» به  نویسندگی جمشید خانیان  و کارگردانی سیدمحمد جوادقاسم زاده 25 بهمن ماه با محوریت دفاع مقدس روز گذشته 28 دی‌ماه در بابلسر به روی صحنه رفت. این نمایش به ماجرای  20 غواص  در یک عملیات می‌پردازد که یکی از این غواصان به طور معجزه‌آسایی نجات پیدا می‌کند و بقیه این رزمندگان به فیض شهادت نایل می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رزمنده غواص نجات یافته که در یک آسایشگاهی بستری شده است در هر نوبت به خاطرات چگونگی به شهادت رسیدن همرزمانش می پردازد و.. لازم به ذکر است:در این نمایش سید محمد قاسم‌زاده به بازی پرداخت.  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایش تکرار دفاع مقدس پدافند هوایی خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر