Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب اولین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال عمان روز «یکشنبه» به مصاف ملی پوشان ایران می‌رود.

تیم ملی فوتبال عمان با ۲ شکست و یک پیروزی به عنوان تیم سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مرحله حذفی صعود کرد و حریف ملی پوشان ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"پیم فربیک"، سرمربی هلندی تیم ملی عمان بدون اینکه استراحتی برای بازیکنانش در نظر بگیرد، آن‌ها را آماده دیدار برابر ایران می‌کند. در آخرین تمرین عمان، ملی پوشان این کشور به غیر از مرور کار‌های فنی، ضربات پنالتی هم تمرین کردند، زیرا فربیک اعتقاد دارد بازی این تیم مقابل ایران به ضربات پنالتی کشیده می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان از بازیکنان این کشور خواسته روی ضربات ایستگاهی و کرنر‌ها با دقت عمل کنند و برای پیروز شدن برابر تیم ملی ایران پاس‌کاری سریع را در دستور کار قرار دهند.

در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فردا «یکشنبه» ۳ دیدار برگزار می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید:

داور مکزیکی بازی ایران و عمان را سوت می‌زند

طارمی زیر ذره بین استعدادیابان اروپایی

ملی پوش فوتبال ایران لیست نقل و انتقالات تیم انگلیسی را عوض کرد

جادوگر آفریقایی ها را بسیج کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا و در بیشکک قرقیزستان،

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کد خبر 6082316 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه