Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ کارگر ۱۸ ساله بر اثر ریزش چاه در شهرک غرب خبر داد.

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در این باره اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۴۲ روز گذشته (جمعه بیست و هشتم دی ماه) حادثه گرفتار شدن یک کارگر در داخل چاه در شهرک غرب، بلوار دریا به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت بود که مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کرد و هنوز به بهره برداری نرسیده بود و در مجاورت رمپ طبقه منفی یک اتاقک کوچک ۶-۷ متری وجود داشت که در آن چاهی به عمق ۶-۷ متر حفر شده بود و کارگران در انتهای این چاه مشغول کار بودند که به ناگهان دیواره‌های چاه تخریب شده و کارگری که در انتهای چاه مشغول کار بود، زیر مقدار زیادی خاک مدفون شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشخص شد حدود ۶ متر خاک روی این فرد را گرفته است و باتوجه به لغزنده و سست بودن خاک، عملیات مقاوم سازی و ایمن سازی دیواره‌های چاه را آغاز کردند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان بعد از مدتی آواربرداری و خاکبرداری به بخشی از بدن این کارگر ۱۸ ساله تبعه افغانستانی دست یابند و بلافاصله با استفاده از دستگاه‌هایی خاص، کار هوادهی را آغاز کردند.

وی افزود: آتش نشانان بعد از تلاش فراوان موفق شدند این فرد را از خارج خارج کنند و او را به عوامل اورژانس تحویل دهند که متأسفانه مشخص شد که در لحظات اولیه به دلیل اینکه حجم زیادی خاک بر روی این فرد ریخته، جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: آتش نشانان محل حادثه ایمن سازی شد و به عوامل انتظامی و مالکان تحویل داده شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سلطان بانوی میلیاردر از ایران مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! بلایی که ظهر امروز در جاده هراز بر سر یک زن آمد روایت 2 سال بعد از حادثه وحشتناک پلاسکوی تهران فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری زن بدکاره در فرودگاه تایلند / او می خواست پناهنده شود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث جوان عکس غرب تهران چاه زیر آوار عکس فیلم زن در خیابان زندگی مادر تخریب ساعت پلیس صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران