Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس ستاد ازدواج دانشجویی گفت: ظرفیت بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی 'همسفر تا بهشت' از 15 هزار زوج در این دوره تا 20 هزار زوج دانشجو افزایش یافت.

حجت الاسلام محمدمهدی صالحی روز شنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: در چارچوب 'طرح همسفر تا بهشت' زوجین دانشجو به مشهدالرضا سفر کرده و سه روز در این شهر اقامات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این زوجهای جوان پس از زیارت و سیاحت در مشهد آموزشهایی را در قالب مجموعه‌ ای از کارگاههای آموزشی، برنامه‌ های معنوی و ارائه مهارتهای زندگی با استفاده از ابزار‌های هنری مثل تئاتر با محتوایی ناظر بر موضوعات موثر و ماندگار در زندگی زناشویی فرامی گیرند.
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی گفت: پذیرش در 'بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت' امسال از دی ماه جاری آغاز شده تا زوجین دانشجو در قالب کاروان از شهرهای مختلف به مشهد مقدس سفر کنند.
وی افزود: تاکنون 14 هزار زوج برای بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت ثبت نام کرده اند و از آنجا که استقبال در این دوره بیش از سایر دوره ها بوده پذیرش زوجین تا 20 هزار زوج افزایش یافت.
صالحی همچنین بر اهمیت فرهنگ سازی پیرامون ترویج ازدواج دانشجویی و نیاز به اطلاع‌ رسانی در این خصوص تاکید و بیان کرد: با بهره گیری از هر شیوه ای تلاش شده اطلاع رسانی برای شرکت در 'طرح همسفر تا بهشت' به حد کفایت انجام گیرد اما حجم اخبار، اطلاعات و رویدادها در فضای دانشگاهها آنقدر زیاد است که بعضا این طرح مورد غفلت قرار می گیرد.
وی ازدواج دانشجویی را ازدواجی پایدار و موفق توصیف و بیان کرد: توسعه خوابگاههای متاهلی در مراکز آموزش عالی در ترویج، تثبیت و استمرار زندگی زوجین تاثیرگذار است. امیدواریم در بودجه وزارتخانه های علوم و بهداشت نسبت به این مهم اهتمام بیشتری صورت گیرد یا از ظرفیت خیران نیز در این زمینه استفاده بهتری شود.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ازدواج دانشجويي طرح همسفر تا بهشت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به راه اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم مشهد و بالعکس گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن تولید داخل بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ در حاشیه این مراسم، با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن به دست مهندسین توانمند کشورمان بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

دباغ با اشاره ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی گفت: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود و حرکت آن به صورت یک روز در میان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند