Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور طلاب تهرانی در «اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر تشییع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تودیع و معارفه شورای عالی انقلاب فرهنگی نماز جمعه جنوب کرمان کانون های مساجد شهید مسجد مهدیه آیت الله قائنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها

به گزارش همشهری آنلاین این کیک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) تهیه و در محل افطارخونه تهران در بلوار کشاورز تقاطع خیابان فلسطین تا خیابان نادری عصر امروز سه‌شنبه در میان مردم روزه دار و مسافران نوروزی پایتخت توزعی خواهد شد.

افطارخونه طهران اتفاق بسیار بزرگ و ارزشمندی است

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به استقبال مردم با سلیقه‌های مختلف از «افطارخونه»، گفت: راهبرد ویژه شهرداری، برگزاری رویدادهای میدانی مردمی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی است و اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است.

عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به استقبال مردم از رویداد افطارخونه گفت:مجموعه شهرداری تهران یک راهبرد ویژه در خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد که این راهبرد، برگزاری رویدادهای میدانیِ مردمی است، در واقع تلاش داریم فضا و بستر را برای حضور مردم در سطح شهر در اعیاد مذهبی، مناسبت‌های ملی و انقلابی فراهم کنیم.

وی برگزاری رویدادهای میدانی برای مردم را اثرگذارتر از برگزاری برنامه‌های روتین در سالن‌ها و گالری‌ها دانست و گفت: این سبک از برگزاری، در سطح بالاتر و کار ارزنده‌تر و در عین حال سخت‌تر است.

سخنگوی شهرداری تهران در تشریح فعالیت‌های افطارخونه طهران، گفت: از روز اول حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار وعده افطاری ساده هر شب بین مردم توزیع شده که هر شب به تعداد آنها افزوده می‌شود و برآورد این است که این تعداد در روزهای آینده به حدود ۲۰ هزار وعده برسد.

محمدخانی ادامه داد: به لطف خدا مردم از همه سلایق و گروه‌ها، هم استقبال فوق‌العاده‌ای کردند اگر در بین میزها قدم بزنید می‌بینید که مردم با ظاهر و پوشش‌های مختلف حضور دارند و در کنار هم یک رویداد جمعی را تجربه می‌کنند.

وی گفت: اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است؛ البته بخش‌های مختلفی از داخل و بیرون شهرداری تهران، به سازمان زیباسازی در رقم زدن این اتفاق کمک می‌کنند، مجموعه سازمان اوج، مجموعه‌های جهادی و مردمی پای کار آمدند و توزیع اقلام افطار به عهده گروه‌های جهادی است.

سخنگوی شهرداری تهران اظهار کرد: احتمالا این اتفاق تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد اگر چه اعلام اولیه یک بازه ۱۰ روزه بود اما امیدوارم که با همکاری بخش‌های مختلف و مشارکت مردم، امکان برگزاری آن تا عید فطر باشد.

کد خبر 840831 برچسب‌ها خبر مهم شهردارى تهران رمضان

دیگر خبرها

  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • اجتماع بزرگ روزه اولی‌های اصفهانی
  • بزرگترین اجتماع قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها