Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@23:22:57 GMT

آغاز به کار غرفه بانک ملی در شهر مشاغل کودکان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۲۲۹

پول‌نیوز - کانون جوانه های بانک ملی ایران به منظور آموزش مفاهیم اقتصادی به کودکان و نوجوانان و آشنایی با بانکداری، غرفه خود در شهر مشاغل کودکان (کاربازیا) واقع در برج میلاد را راه اندازی کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در راستای سیاست های خود برای آشنایی بیشتر نسل آینده ساز کشور با مفاهیم اقتصادی و تاریخچه بانکداری، شعبه شبیه سازی شده ای از بانک را در شهرک کاربازیا راه اندازی کرده و در آن کودکان در کنار سایر مشاغل می توانند همانند یک کارمند بانک برخی امور بانکی را انجام دهند و از نزدیک با فعالیت در شعبه آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این غرفه لباس های فرمی همانند کارمندان بانک طراحی شده که مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و اسکناس هایی نیز جهت انجام امور دریافت و پرداخت بانکی نمونه سازی شده است.

غرفه بانک ملی ایران فرصتی برای والدین است تا ضمن آشنایی کودکان خود با فرهنگ کار و تلاش، با تمرین و تجربه فعالیت در شعبه بانک زمینه رشد و پرورش توانایی‌های فردی و هوش مالی کودک را نیز فراهم کنند.

کانون جوانه های بانک ملّی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است و می کوشد این قشر را با مباحث اقتصاد و بانکداری آشنا کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران مشاغل کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری