Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشتباه‌های زیاد خط دفاعی عمان در دو دیدار برابر ازبکستان و ژاپن باعث نگرانی هواداران این تیم قبل از بازی بزرگ برابر تیم ملی ایران شده است.

به گزارش روزنامه الخلیج، تیم‌ ‌ملی فوتبال عمان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 به مصاف ایران خواهد رفت. عمان با دو شکست و یک پیروزی توانست جواز حضور در  مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الخلیج عمان قبل از این دیدار حساس، نگران وضعیت خط دفاعی این تیم است و نوشت: خط دفاعی نگرانی بزرگ هواداران عمان است، چرا که در هر دو دیدار ازبکستان و ژاپن نمایش ناامید کننده‌ای در خط دفاعی داشتیم. در دیدار برابر ژاپن اشتباهات خط دفاعی به ویژه خالد البریکی باعث شد تا ژاپن حداقل پنج فرصت مسلم گلزنی را در همان نیمه نخست خلق کند و اگر درخشش دروازه‌بان نبود امکان داشت که ما در همان نیمه نخست نتیجه ای کابوس وار را به دست آوریم.

فربیک باید فکری به حال خط دفاعی تیمش کن

الخلیج در ادامه نوشت که فربیک باید فکری به حال خط دفاعی تیمش کند آن هم برابر تیمی مانند تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

این روزنامه عمانی در ادامه از سرمایه داران این کشور خواست تا بخشی از بلیت های این دیدار را خریداری کنند تا تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه شوند و به حمایت از تیم خود بپردازند./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته، رئال مادرید 100 میلیون برای خرید جود بلینگام سرمایه‌گذاری کرد تا تیمش از نظر کیفی جهشی قابل توجه داشته باشد. تا در ورزشگاهی مثل اتحاد برابر تیمی که فصل قبل با 4 گل باعث حذف رئال از لیگ قهرمانان شد، نبردی تن به تن داشته باشد و پایاپای رقابت کند. 

کنترل توپ جود قبل از گل دیشب رودریگو به سیتی این تصمیم مدیران رئال را تایید کرد، اگرچه کسانی که تفاوت واقعی را رقم زدند آنچلوتی و چهار بازیکنی بودند که هیچ کس روی آنها حساب نمی کرد. 

این بار رئال مادرید شکست نخورد. سفیدها نقشه مسیر مشخصی داشتند و تا میلی متر آن را دنبال می کردند. یک گل بزنید و دفاع کنید. به این ترتیب آنها بازی را به وقت اضافه و به ضربات پنالتی بردند. یک نمایش دفاعی فداکارانه و بی نظیر که در تاریخ رئال مادرید ثبت شد. رئال مثل روزهای اوج اتلتیکو با سیمئونه دفاع کرد.

به جز 15 دقیقه ابتدایی بازی، به نظر می رسید رئال پیراهن اتلتیکو را بر تن کرده است. هواداران رئال دیگر هرگز نباید از رویکردهای دفاعی مربی اتلتیکو انتقاد کنند. زیرا بازهم مشخص شد که فقط پیروزی مهم است. رئال اگر خوب بازی کند، چه بهتر اما بازی برابر سیتیِ فوق العاده عالی، برنامه دیگری را می طلبید و آنچلوتی آن را کاملاً درک کرده است.

و اما پنالتی ها؛ افتخار ابدی دیگر برای لوکاس و ناچو که قبول مسئولیت کردند و پشت توپ قرار گرفتند. لوکاس در فینال 2016 برابر اتلتیکو نیز پنالتی خود را گل کرده بود. روپایی زدن او قبل از ضربه پنالتی تحسین برانگیز و نشان از اعتماد به نفسش داشت. 

افتخار برای لونین که دو پنالتی را مهار و در برابر یک محاصره تاریخی مقاومت کرد و سپس رودیگر که به هم تیمی هایش گفت، آخرین پنالتی برای من. در رئال می گویند او دیوانه است، اما در واقع او یک رهبر است، یک کاپیتان بدون بازوبند.

دیگر خبرها

  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم