Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:09:35 GMT

واحدهای دانشگاه پیام نور حذف نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۲۵۷

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه واحدهای این دانشگاه به هیچ عنوان حذف نمی شود،‌ گفت: ممکن است برخی از واحدهای این دانشگاه به دلیل عدم دانشجو تغییر فعالیت دهند، اما هیچ واحدی حذف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد رضا زمانی ضمن بیان این مطلب به تعیین تکلیف واحدهای خالی از دانشجوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار کرد:طرح ساماندهی آموزش عالی که در وزارت علوم بطور جدی دنبال می شود شامل این دانشگاه نمی شود و در دانشگاه پیام نور واحدی حذف یا تجمیع نمی شود فقط ماموریت مراکز در صورت خالی بودن از دانشجو، تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بررسی مطالعاتی ساماندهی واحدهای دانشگاه پیام نور آغاز شده است، اما معنای این ساماندهی حتما ادغام و تغییر ماموریت نیست، چون ما در خیلی از مناطق ساماندهی را با هدف تقویت این واحدها دنبال می‌کنیم. مثلا اگر یک مرکز در یک منطقه استراتژیک و یا محروم قرار گرفته ما خود را ملزم می‌دانیم که این مرکز را در جهت ساماندهی تقویت کنیم و این کار نیز براساس خصوصیات استانی، مرکز و مسائل اجتماعی که وجود دارد انجام می‌دهیم.

رییس دانشگاه پیام نور همچنین در خصوص منطقه‌ای بندی شدن واحدهای این دانشگاه نیز گفت: پیش از انجام هر کاری باید مطالعات کارشناسی لازم در خصوص آن صورت بگیرد بر این اساس این مطالعات در دانشگاه پیام نور آغاز شده تا بهترین روش و امکان برای ساماندهی هر مرکز به کار گرفته شود. البته منطقه‌ای شدن مراکز پیام نور که یکی از الزامات وزارت علوم است نیست بدون به نتیجه رسیدن این مطالعات قابل اجرایی شدن نیست و تاکنون نیز هیچ قدم عملی برای منطقه‌ای شدن مراکز این دانشگاه برنداشته‌ایم.

دکتر زمانی خاطر نشان کرد: واحدهای دانشگاه پیام نور سرمایه های این دانشگاه هستند و ما نمی‌توانیم این مراکز را به راحتی حذف کنیم. بر این اساس اگر نیاز منطقه‌ای برای جذب دانشجو ازسوی این واحدها وجود داشته باشد، به تقویت این مراکز خواهیم پرداخت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واحد دانشگاه پیام نور حذف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند

داریوش بارانی بیرانوند اظهار کرد: در این راستا ۲۰۰ خودروی سیار عرضه کننده میوه و تره بار در منطقه دره گرم جنب دیوار میدان اسب سواری ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه منطقه دره گرم به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شهرستان‌های سلسله و دلفان بار ترافیکی بالایی دارد افزود: توقف خودرو‌های سیار میوه فروشان در این مسیر و خودروی خریداران، همواره بار ترافیکی بالایی را بر این منطقه تحمیل می‌کرد.

بارانی بیرانوند تصریح کرد: خودرو‌های سیار میوه فروشان با دستور دادستان، همکاری معاونت خدمات شهری و نیروی انتظامی به این بازارچه جدید منتقل شدند و حضور شهروندان نیز برای خرید از بازارچه جدید در حال افزایش است.

وی عنوان کرد: پیش از این نیز خودرو‌های میوه فروش واقع در مسیر ساحلی دریاچه بهشت و آرامستان خضر به منظور رفع معضل ترافیک شهری ساماندهی شدند.

بارانی بیرانوند گفت: شهرداری در نظر دارد چندین محل تجمع میوه فروشان سیار را با ایجاد بازارچه‌هایی ساماندهی کند تا علاوه بر تامین فضایی برای خرید مناسب شهروندان، امرار معاش این قشر زحمتکش با مشکل مواجه نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد