Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@15:21:32 GMT

افشای توییت‌های خصوصی کاربران اندروید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۳۱۹

افشای توییت‌های خصوصی کاربران اندروید

ایتنا - باگی در توئیتر سبب شده توئیت‌های خصوصی برخی از کاربران دستگاه های اندروید از ۲۰۱۴ تاکنون افشا شود.
باگی در توئیتر از سال ۲۰۱۴ میلادی، توئیت های خصوصی برخی از کاربران اندروید را افشا کرده است.
توئیتر این مشکل را در بخش Help Center خود فاش کرده است. البته باگ مذکور از ۱۴ ژانویه برطرف شده است. همچنین کاربرانی که از دستگاه های iOS یا نسخه دسک تاپ توئیتر استفاده کرده اند، نسبت به این باگ ایمن بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، این مشکل زمانی ایجاد شده که برخی از کاربران توئیتر که از اپلیکیشن اندروید استفاده می کنند، سعی کردند تنظیمات  حساب کاربری خود را تغییر دهند و ایمیل آدرس خود را آپدیت کنند. پس از انجام این تغییرات، توئیتر  گزینه «حفاظت از توئیت‌ها» (Protect  your Tweets) را در حساب کاربری فرد غیر فعال می‌کرد.

این مشکل برای کاربران دستگاه های اندرویدی اتفاق افتاده که تنظیمات حساب کاربری خود را بین ۳نوامبر ۲۰۱۴ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ تغییر داده اند.  
این شبکه اجتماعی کاربرانی که تحت تاثیر این باگ بوده اند را مطلع کرده است، اما به کاربرانی که قصد دارند توئیت‌های خود را خصوصی نگه دارند، توصیه می‌کند تا گزینه Protect your Tweets را دوباره کنترل کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اندروید توییتر شبکه اجتماعی اینترنت امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد.

روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

بلافاصله پس از انتشار این توئیت، فعالان سیاسی و رسانه‌ای از این نماینده مجلس انتقاد کردند اما، او بازهم در توئیت با هشتگ اقتدار ایران نوشت: «در صورت اذن تا انجام اولین آزمایش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر یک هفته فاصله می‌باشد.»

در همین راستا، علی قلهکی هم در پاسخ به این نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: موشک قاره پیما با برد ۱۲ هزار کیلومتر، فقط برای حمل کلاهک هسته‌ای است، اینکه دانش ساخت آن را داریم یا نه به کنار، ولی تمامی مواضع اخیر شما پیوست گزارش آژانس انرژی اتمی علیه کشور می‌شود! چه اذنی بیاید چه اذنی نیاید...

دیگر خبرها

  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • توضیحات کریمی قدوسی درباره توئیت جنجالی خود برای ساخت بمب اتمی در طول یک هفته
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس