Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شهردار تهران با موتور برقی در پارک لاله حضور یافت.

به گزارش رکنا، شهردار تهران در روز ملی هوای پاک با موتور برقی تولید داخل در جمع دوچرخه سواران پارک لاله حضور یافت.
حناچی، شهردار تهران که به توصیه پزشک از انجام ورزش منع شده بود، امروز در روز ملی هوای پاک با موتور برقی تولید داخل در جمع دوچرخه سواران پارک لاله حضور یافت و سپس راهی خیابان بهشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سلطان بانوی میلیاردر از ایران مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم بلایی که ظهر امروز در جاده هراز بر سر یک زن آمد وقتی مادر به خانه آمد پسر 3 ساله اش داخل ماشین لباسشویی می سوخت+عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس روایت 2 سال بعد از حادثه وحشتناک پلاسکوی تهران راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: شهردار تهران موتور تولید شهردار پارک لاله عکس فیلم زن در خیابان زندگی مادر تخریب ساعت پلیس صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان خودرو را همراه کودک ربودند

دو سارق شرور که به بهانه تعمیر خودروی زن جوان کنار خیابان آن را سرقت کرده بودند نمی دانستند کودک 4 ساله‌ای داخل  خودرو است.

به گزارش ایران، روز گذشته زن جوانی در حالی که بشدت گریه و بی قراری می کرد با  پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرواش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک 4 ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودروام کنار خیابان خاموش شد و نمی توانستم آن را روشن کنم بچه‌ام هم داخل خودرو بود همان موقع دو مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هردو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری12 بم در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداندند.  بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی افزود: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند در صدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند. وی از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در  حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...