Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@14:17:07 GMT

ضرورت تغییرات در محدوده زوج و فرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۳۵۱

محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص اسجاد تغییرات در محدوده زوج و فرد گفت: در تغییرات طرح زوج و فرد باید بی عدالتی بین پلاکهای زوج و فرد را برداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شماره های فرد بیشتر از شماره های زوج است ( چون رقم آخر صفر نداریم) در حالیکه تعداد روزهای مجاز آنها تنها دو روز در هفته است ولی پلاکهای زوج با وجود تعداد کمتر سه روز مجاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، باید در سال آینده روشی اتخاذ شود که این بی عدالتی برطرف و هر دو نوع پلاک به یک اندازه اجازه تردد رایگان در محدوده زوج و فرد را داشته باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون حمل و نقل شهرداری حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران معاون حمل و نقل زوج فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 3-2 در این بازی شکست خورد.

بارسا در این بازی دو بار با گل‌های آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریفش پیش افتاد اما در نهایت با گل جود بلینگام سه امتیاز این دیدار را از دست داد.

ژاوی هرناندز پس از بازی به دلیل صحنه مهار مشکوک آندری لونین روی خط دروازه رئال عصبانی بود و همچنین تیمش را شایسته برد می‌دانست.
 
ژاوی پس از این بازی گفت: "ما شایسته برد بودیم. نیاز به پیروزی داشتیم اما شکست خوردیم. همه دیدند که ما بهتر بودیم. تصور کنید وقتی این نوجوانان 17-18 ساله 20 ساله شوند، در آینده موفقیت حاصل خواهد شد."

داوری؟

در مورد داور صحبت نمی‌کنم. همه دیدند، اگر صحبت کنم، محرومم می‌کنند. تمام تصاویر در مقابل چشمان شما قرار دارند. شرم آور است که لالیگا فناوری خط دروازه ندارد! داور حتی یک تصمیم درست هم نداشت!

وضعیت بارسلونا؟
بارسلونا یک وضعیت عالی در حال و یک آینده استثنایی دارد. موفقیت‌های زیادی در آینده وجود خواهد داشت.

صحنه مشکوک مهار لونین؟

لیگی که ما آن را بهترین لیگ دنیا می‌د‌‌انیم تکنولوژی خط دروازه ندارد! همه دیدند، توپ وارد دروازه شد!

عصبانیت از داوری؟

از ابتدای فصل در بازی مقابل ختافه گفتم که از اتفاقاتی که می‌افتد خوشم نمی‌آید، همه چیز به ما آسیب می‌زد و امروز پایان این ماجرا بود. به هر حال من به تیمم افتخار می‌کنم."

هدف بارسا؟

هدف ما این است که به مبارزه ادامه دهیم و مقام دوم را بدست آوریم. آینده من؟ الان وقت این نیست که در مورد آینده‌ام صحبت کنم.

نظر تراشتگن درباره بازی امشب؟

من کاملاً با تراشتگن موافقم. واقعاً این اتفاقات مایه شرمساری است. این شرم آور است، بی عدالتی است. تکرار می‌کنم، امروز یک بی عدالتی بزرگ را دیدیم. من به تیمم افتخار می‌کنم، هضم این موضوع سخت است.

لامینه یامال؟

بدون اینکه او را با کسی مقایسه کنیم، او واقعا با پتانسیل است. لامینه یک بازیکن استثنایی است. او در موقعیت یک به یک تقریباً غیرقابل توقف است، او در 16 سالگی بازی شگفت انگیزی دارد. ما حال و آینده شگفت انگیزی داریم.

هدف تیم تا پایان فصل؟

6 بازی باقی مانده و فصل در پیش است. قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار است اما ما می‌خواهیم دوم شویم تا در سوپرکاپ بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • الو؟ من یک نوجوانم!
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم