Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد جوان که در بازگشت سر زده به خانه همسر صیغه ای اش وی را کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد همسرش با یک مرد غریبه در ارتباط بوده است .

به گزارش گروه حوادث رکنا، اوایل تابستان سال ۹۲ به ماموران کلانتری ۱۴۰ تهرانسر خبر رسید یک زن ۳۵ ساله به نام سحر در خانه اش کشته شده است .مأموران وقتی به خانه مورد نظر رفتند با جنازه کبود زن جوان روبه‌رو شدند که شواهد نشان می‌داد خفه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت .

شواهد نشان می‌داد این زن پس از جدا شدن از همسرش به تنهایی در خانه اش زندگی می‌کرده و از مدتی قبل یک مرد افغان به خانه او رفت و آمد داشته است. به این ترتیب پلیس در نخستین گام از تحقیقات رد  مرد افغان به نام محمد را یافت و وی را بازداشت کرد. محمد در بازجویی ها پرده از جنایت برداشت و به قتل همسر صیغه ای اش اعتراف کرد. به این ترتیب دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه پدر مقتول درخواست قصاص را مطرح کرد اما فرزند قربانی دیه خواست.

وقتی محمد رو به روی قضات ایستاد گفت: مدتی پیش در خیابان با سحر آشنا شدم .او می گفت مدتی است  از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می کند .سحر خودش پیشنهاد صیغه را مطرح کرد و از من خواست تا به او خرجی ماهیانه بدهم .من هم چون مجرد بودم  قبول کردم.چند  ماه بود که سحر را صیغه کرده بودم .آخرین بار  یکباره تصمیم گرفتم سر زده به خانه بروم اما مقابل در با یک مرد غریبه روبرو شدم .مرد غریبه به سرعت از خانه همسر صیغه ای  من خارج شد. شوکه شده بودم که به خانه رفتم واز سحر خواستم تا درباره حضور مرد غریبه در خانه ام توضیح دهد اما  او جواب قانع‌کننده‌ای به من نداد. به همین خاطر عصبانی شدم و  دعوا میان ما بالا گرفت . من در اوج خشم همسرم را خفه کردم و فرار کردم .

وی ادامه داد: هر کسی جای من بود همین کار را می کرد. چون همسرم صیغه من بود و حق نداشت با مرد غریبه ای رفت و آمد داشته باشد. با پایان دفاعیات این مرد هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سلطان بانوی میلیاردر از ایران مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! کابوس سگ های پارک لواسان همچنان در تعقیب دختربچه تهرانی! / وضعیت بهار وخیم است+ عکس دستگیری زن بدکاره در فرودگاه تایلند / او می خواست پناهنده شود ! قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس روایت 2 سال بعد از حادثه وحشتناک پلاسکوی تهران شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث همسر عکس کیفری بازگشت پای میز محاکمه عکس فیلم زن در خیابان زندگی مادر تخریب ساعت پلیس صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • فرآیند پخت یک غذای محلی با قارچ کوهی و گوجه توسط یک بانوی عشایر افغان (فیلم)
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • چرا سربازان در گذشته گلوله‌های خود را می‌جوشاندند؟
  • طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکند
  • «نذر عشق»؛ نماهنگ کودکان «افغان» با طعم ۳۲۰۰۰ نان به نیت ۳۲۰۰۰ شهید غزه (فیلم)
  • خانه ای از جنس پنکیک (عکس)
  • پاکستان اخراج پناهجویان را متوقف کند