Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:51:30 GMT

روایتی قتل شاه عباس در تماشاخانه سنگلج

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۴۲۸

روایتی قتل شاه عباس در تماشاخانه سنگلج

نمایش شاه آباس، مکتب تبریز به نویسندگی و کارگردانی حسین نوشیر از روز دوشنبه اول بهمن ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج اجراهای خود را آغاز می‌کند. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش شاه آباس مکتب تبریز درباره خبر قتل شاه عباس صفوی توسط فرزندش است، محمدباقر می‌خواهد او را بکشد تا به تخت شاهی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حسین نوشیر با بازی کتایون سالکی، احسان بهلولی، هدیه اصفهانی، امیر عباسیان، هومان محمدحسینی، طه ولیزاده، سمانه زارعی، مرتضی یوسفی، حسین سپهرنژاد از روز دوشنبه اول بهمن ماه ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه تماشاخانه سنگلج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه سنگلج تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه سنگلج تئاتر تماشاخانه سنگلج تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • «کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید