Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@04:15:29 GMT

هاشمی برای طرفداران ناطق خطبه خواند یا خاتمی؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۵۰۳

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: سال ۷۶ در زبان مردم این طور رایج شده بود که «می‌نویسیم خاتمی، می‌خوانند ناطق» عکس این موضوع که شایعه نشده بود که بگوییم خطبه‌های آقای هاشمی در حمایت از آرای آقای ناطق بود.

خبرآنلاین نوشت: ۲۱ سال از انتخابات ریاست‌جمهوری دوم خرداد ۷۶ می‌گذرد؛ انتخاباتی که پیش‌بینی‌های قبل از آن با نتیجه‌ای که حاصل شد ۱۸۰ درجه متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دوره گر چه ۴ نامزد در صحنه رقابت حضور داشتند اما عملا فضا بین ناطق نوری و خاتمی دوقطبی بود. به تعبیر سعید حجاریان در افکار عمومی جاافتاده بود که «قرار است، مردم روی برگه بنویسند خاتمی اما خوانده شود ناطق».

هاشمی رفسنجانی در واکنش به این نوع صحبت‌ها هفته قبل از انتخابات در تریبون نماز جمعه نسبت به بروز تقلب هشدار داد اما اخیرا موسوی خوئینی‌ها در گفت‌وگویی تحلیلی متفاوت ارائه کرد که واکنش سخنگوی جامعه روحانیت مبارز را در پی داشت.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در واکنش به این اظهار نظر موسوی خوئینی‌ها که گفته «صحبت‌های مرحوم هاشمی در آن نماز جمعه به دنبال ابراز نگرانی طرفداران آقای ناطق بود؛ هر چند عملا به نفع آقای خاتمی تمام شد» به خبرآنلاین گفت: این برداشت را تأیید نمی‌کنم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای هاشمی وقتی خطبه‌های نمازجمعه را خواند و گفت: «مبادا در انتخابات تقلب و دستکاری شود»، دقیقا نظرش پاسخ به شایعات آن روزها بود. شاهد ماجرا هم این است که در زبان مردم این طور رایج شده بود که «می‌نویسیم خاتمی، می‌خوانند ناطق». عکس این موضوع که شایعه نشده بود و تصور و برداشت نمی‌شد که بگوییم خطبه‌های آقای هاشمی در حمایت از آرای آقای ناطق بود. بعد آن خطبه نیز از آقای هاشمی بسیار گلایه شد و گفتند: «خطبه‌های شما کاری کرد که آقای خاتمی رأی بیاورد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: مصباحی مقدم ناطق نوری سعید حجاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن