Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حازم قاسم سخنگوی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد پافشاری قشرهای مختلف مردم ما به مشارکت در راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره و حضور گسترده آنها در راهپیمایی چهل و سومین جمعه بازگشت تاکید می‌کند که ملت ما وارد مسیر مبارزاتی مستمر تا تحقق  اهداف خود شده‌اند.

وی تاکید کرد مقاومت که راهپیمایی‌های بازگشت یکی از اشکالش  است، تنها مسیر برای شکست تمام توطئه‌ها علیه حقوق ملت فلسطین به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسم افزود راهپیمایی جمعه چهل و سوم با عنوان وحدت راه پیروزی و شکست توطئه‌هاست،‌ نشان دهنده  ایمان مردم به این است که تحقق اهداف ملی‌شان مستلزم وحدت صف و کلمه و کار مشترک در میدان مبارزاتی علیه اشغالران است.

سخنگوی حماس گفت این راهپیمایی حامل این پیام است که رویارویی با چالش‌های روزافزون علیه مسئله فلسطین، مستلزم یکپارچه شدن تمام تلاش‌های ملی است.
از سوی دیگر ماهر مزهر عضو هیئت  عالی راهپیمایی‌های بازگشت وشکستن محاصره تاکید کرد این راهپیمایی‌ها گسترش خواهد یافت و ملت ما دستانی را که به حقوقشان تعدی کند،‌قطع خواهند کرد. ملت ما کاملا به وحدت ملی خود چنگ زده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در حالی که ایام نوروز را سپری می‌کنیم و خبری از شلوغی‌های عجیب و غریب و ترافیک سرسام آور تهران نیست، اطراف ورزشگاه آزادی جمعیت قابل ملاحظه‌ای به چشم می‌خورد و مردم دسته دسته وارد ورزشگاه می‌شوند.

بله بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز سه شنبه محفلی قرآنی را با توسل به امام حسن مجتبی (ع) شکل دادند، شرک کنندگان در این محفل پرچم‌های رنگی با ذکر «امام حسن (ع) » پرچم ایران و یا فلسطین در دست داشتند و شور و نشاط و جذابیت وصف ناپذیری در ورزشگاه به چشم می‌خورد.

در خصوص تأثیر این محفل بزرگ بر فرهنگ عمومی جامعه با حجت الاسلام سید محسن محمودی، معاون پارلمانی و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران که عضو شورای فرهنگ عمومی این استان هم است، به گفت وگو نشستیم، که حاصل آن در ادامه می‌آید:

* نظر شما در خصوص ضیافت بزرگ قرآن تهران در روز سه شنبه چیست؟

محفل قرآنی که در ورزشگاه آزادی تحت عنوان «محفل امام حسنی ها» برگزار شد، اقدام خوب و مناسبی بود، که نیاز اجتماعات قرآنی ما است.

بحمدالله در حوزه قرآن اقدامات گروهی و انفرادی فراوانی در حال انجام است و تلاش‌های خوبی صورت گرفته اما اینکه بیاید و در یک اجتماع باشکوه این حرکت‌ها و توجهات قرآنی در معرض دید و توجه قرار گرفته و تبدیل به یک مانور قرآنی در جامعه شود، کمتر اتفاق افتاده و یا در نوع خود تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود.

* تداوم چنین برنامه‌هایی چقدر در جامعه ما می‌تواند، اهمیت داشته باشد؟

ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند چنین مانورهایی در زمینه مسائل فرهنگی هستیم، چه در زمینه قرآن که پایه و اساس فرهنگ دینی ما است و چه اجتماعات منتسب به اهل بیت، در جشن‌ها، توسل ها، عیدها و عزاداری‌ها که آن‌ها هم در جایگاه خود باید مورد توجه قرار بگیرد.

در واقع باید این شور و شوق دینی مردم به رخ کشیده شود.

* روز سه شنبه شاهد سر دادن شعارهایی توسط شرکت کنندگان در اعلام حمایت از مردم فلسطین و نیز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بودیم، به نظر شما به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان تهران، این اقدام در آستانه روز قدس چه پیامی داشت؟

من از زحمتکشان این برنامه تشکر می‌کنم، خصوصاً در برهه زمانی اخیر که ما شاهد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و مظلومیت ملت فلسطین بیش از هر زمان دیگر به رخ کشیده می‌شود، این جشن باشکوه قرآنی در ورزشگاه آزادی یک مانور ضد صهیونیستی بود، که شعارهای کوبنده ضد صهیونیستی و برنامه‌ها و ابراز احساسات مردم در حمایت و همدردی با مردم فلسطین که برگرفته از آیات قرآن است، حال و هوای ویژه ای در شرایط موجود ایجاد کرد، که جای تقدیر دارد.

* تأثیر چنین مراسمی بر فرهنگ عمومی جامعه را چطور می‌بینید؟

باید این برنامه‌ها و جلسات قرآنی و دینی رونق بیشتر و استمرار پیدا کند، در شرایطی که برخی افراد تبلیغات سو کرده و برداشت‌های منفی دارند و این طور القا می‌کنند، که گرایش دینی جامعه ضعیف شده و نگاه مردم به قرآن و اهل بیت (ع) کمرنگ شده باید به خوبی نشان دهیم، که واقعیت جامعه چنین نیست.

درست است، که ممکن است، برخی رفتارها سبب بروز گلایه مندی هایی شده باشد، اما انس مردم با قرآن و اهل بیت واقعیتی است، که در وجود هر مسلمان و شیعه‌ای متبلور است و در بزنگاه‌ها خودش را نشان می‌دهد.

چنین اجتماعات قرآنی به نوعی خط بطلان کشیدن بر تفکرات انحرافی و تبلیغات سو دشمنان مبنی بر فاصله گرفتن جامعه از معنویات است، دشمن در تبلیغات خود سعی دارد، نشان دهد، جامعه عامل به تعالیم قرآن نیست و برخی ظواهر انحرافی را به کل جامعه تسری می‌دهند.

این برنامه‌های قرآنی و اجتماعات بزرگ در قالب همایش‌ها و تجمعات ضمن اینکه نشان دهنده انس و علاقه مردم به ساحت قرآن و اهل بیت است، توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی می‌کند و تبلیغات سو دشمن را بی اثر می‌سازد.

امیدواریم قرآن کریم و حضرات معصومیت (ع) به ما عنایت کنند و روز به روز برنامه‌های قرآنی و توسلات به معصومین در جامعه ما رونق بیشتری پیدا کند.

کد خبر 6063907

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • النخاله در ورزشگاه آزادی: قطعا اسرائیل را شکست خواهیم داد
  • صهیونیست ها در تمام اهداف نظامی شان شکست خوردند
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد
  • حماس: نتانیاهو مسئول کامل شکست مذاکرات است
  • توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد