Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@05:00:51 GMT

جزئیات تکمیل پلاسکوی جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۵۴۰

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: عملیات گودبرداری پلاسکو جدید تا پایان امسال به اتمام می‌‌رسد و تلاش می‌کنیم تا مهر ماه 99 ساختمان جدید پلاسکو تحویل کسبه شود. ناطقان: حسن کاری امروز در مراسم تجلیل از منتخبان مسابقه طراحی پلاسکو نو اظهار داشت: دو سال پیش بود که حادثه ناگوار پلاسکو رخ داد و 16 آتش‌نشان در کنار 6 نفر دیگر در این حادثه جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از بروز این اتفاق رئیس بنیاد مستضعفان در محل پروژه حضور یافت و در آن بازدید قول داد پلاسکو را دو ساله می‌سازیم. بنیاد پیگیر اخذ مجوز ساخت پلاسکو بود، اما شهرداری محدودیت طرح تفصیلی منطقه داشت و اجازه ساخت بیشتر از 7 طبقه نمی‌داد، میراث فرهنگی هم به دلیل وجود مدرسه ژاندارک بیشتر از 4 طبقه مجوز نمی‌داد.
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان افزود: در مجموع در این فضا جلسات مکرری برگزار شد، اواخر پاییز 96 تفاهمی بین شهرداری تهران، بنیاد مستضعفان و دادستانی انجام شد تا پلاسکو 10 طبقه ساخته شود اما میراث فرهنگی مجدداً موافقت نکرد.
کاری اظهار داشت: موضوع به استانداری تهران کشیده شد و استانداری مدیریت را بر عهده گرفت، جلسات مکرر بین نهادهای ذیربط برگزار شد و بالاخره 22 اردیبهشت ماه 97 بین شهرداری تهران، بنیاد مستضعفان، سازمان میراث فرهنگی و کسبه پلاسکو توافق ساخت پلاسکوی جدید انجام شد.
وی افزود: مقرر شد ساختمان شمالی 5 طبقه توسط کسبه مقاوم‌سازی شود و برج پلاسکو هم با همان سطح و سطوح و طبقات در دو سال توسط بنیاد ساخته شود. 
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان بیان کرد: 27 شهریور 97 شورای تأمین استان این توافق را تصویب کرد و 31 شهریور 97 کمیسیون ماده 5 آن تصویب شد و در نهایت مقرر شد، از اول مهر ماه پروژه آغاز شود که گودبرداری در این حوزه آغاز شد.
کاری افزود: امسال عملیات گودبرداری پلاسکوی جدید تمام می‌شود، فونداسیون را هم می‌سازیم و اوایل سال 98 قرارداد اسکله را منعقد می‌کنیم و نصب اسکله آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم مهر 99 پلاسکوی جدید به کسبه تحویل شود.
وی اظهار داشت: مشارکت جامعه فنی و مهندسی در طراحی و معماری پلاسکو انجام شد و امروز از گزینه‌های برتر تقدیر می‌شود. 
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان تأکید کرد: تفاهم، همدلی و هم‌افزایی بین همه دستگاه‌های ذینفع برقرار است و پیش‌بینی می‌کنیم، پروژه طبق برنامه پیش برود. 
منبع: فارس برچسب ها: پلاسکوی جدید ، گودبرداری پلاسکو ، استانداری تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پلاسکوی جدید گودبرداری پلاسکو استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پوشش فیبر نوری شهر مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمیدرضا اعرابی معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه شمال شرق و بازدید از مراکز مانیتورینگ ارتباطی و رادیویی و تاکید بر توسعه سامانه‌های ارزیابی شاخص‌های کیفی شبکه به‌منظور نظارت هوشمند بر خدمات اپراتورهای ارتباطی، از پیشرفت پروژه فیبر نوری شهر مقدس مشهد نیز بازدید کردند..

وی گفت: اپراتورهای شاتل، صبانت، های وب، پیشگامان، آسیاتک و شرکت مخابرات ایران، اجرای پروژه فیبر نوری مشهد را برعهده دارند. وی خاطرنشان کرد: پوشش فیبر نوری ۲ منطقه ۹ و ۱۱ از ۱۲ منطقه شهرداری شهر مشهد به پایان رسیده است و تاکنون حدود ۶۵۰۰ مشترک از سرویس پرسرعت و پهن باند فیبر نوری استفاده می‌کنند.

به گفته این مدیر رگولاتوری، قرارداد حفاری و داکت‌گذاری در مابقی مناطق شهرداری مشهد هم امضا شده و با سرعت در حال انجام است.

اعرابی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام شهر مشهد دارای پوشش فیبر نوری شود و شهروندان این شهر بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

در این بازدید وی بر مواردی به‌منظور ارزیابی کیفیت سرعت و پایداری شبکه مبتنی بر فیبرنوری از طریق سامانه‌های برخط، نظارت دقیق و منطبق بر دستورالعمل‌های ابلاغی و ارزیابی قابلیت اتصال مشترکین و ایجاد دفاتر پشتیبانی فنی و ارائه خدمات به مشترکین محترم را در نقاط مختلف کلان‌شهری چون مشهد تاکید داشت.

کد خبر 6076826 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک حراجی در تهران
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • تلاش‌ها برای تکمیل بیمارستان‌های گیلان
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • عشایر خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند
  • تکمیل پوشش فیبر نوری شهر مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳
  • تکمیل و افتتاح بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان
  • دود گودبرداری غیر اصولی در چشم همسایه‌ها