Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@23:29:46 GMT

ثبت‌ نام سفر به عتبات در اسفند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۶۰۴

ثبت‌ نام سفر به عتبات در اسفند آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در اسفند سال جاری از ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۹ دی‌ماه به همت سازمان حج و زیارت آغاز شد.

بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به سفر عتبات از اول تا ۲۳ اسفندماه امسال می‌توانند با مراجعه به یکی از دو هزار و ۵۰۰ دفتر مجاز حج و زیارت اقدام به نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های اخیر سازمان حج و زیارت هر ماه هزار و ۵۰۰ کاروان از شهرها و نقاط مختلف کشور به صورت زمینی و هوایی به عتبات اعزام می‌کرد که این روند همچنان نیز ادامه دارد.

به گفته مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با توجه به ازدحام جمعیت در ایام ولادت حضرت هادی (ع) در سامرا، ممکن است برخی از کاروان‌ها در این ایام به سامرا مشرف نشوند که بر اساس زمان‌بندی هزینه آن از چنین کاروان‌هایی اخذ نخواهد شد.

همچنین پس از ۲۳ اسفندماه و پایان اعزام‌های کاروان‌های این دوره، دور جدید سفر به عتبات در قالب سفرهای نوروزی به اعتاب مقدسه عراق آغاز می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفر به عتبات سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره