Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@00:18:56 GMT

هواوی و دانشگاه آکسفورد قطع همکاری می کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۶۱۳

هواوی و دانشگاه آکسفورد قطع همکاری می کنند

رکنا: دانشگاه اکسفورد با هواوی قطع همکاری کرد.

در ادامه تنش ها میان آمریکا و شرکت هواوی، این بار دانشگاه اکسفورد اعلام کرده از این پس کمک هزینه های تحقیقاتی از شرکت هواوی را قبول نمی کند.

به گزراش  انگجت، هواوی با مقاومت روزافزونی از سوی دولت آمریکا و کشورهای دیگر روبرو است. در این میان دانشگاه اکسفورد نیز به جمع گروه ها و سازمان هایی که روابط خود را با این شرکت چینی محدود کرده اند، پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشگاه اعلام کرده از هم اکنون کمک هزینه های تحقیقاتی یا کمک های مالی شرکت هواوی را قبول نمی کند. ممنوعیت مذکور ناشی از نگرانی عمومی است که در ماه های اخیر درباره شراکت های انگلیس با هواوی به وجود آمده است.

هرچند اکسفورد کمک های مالی جدید قبول نمی کند اما پروژه های در حال اجرای آن متوقف نمی شود و همچنان ادامه می یابد. این موارد شامل دو پروژه است که دانشگاه تایید کرده و هواوی ۶۹۲ هزار پوند سرمایه برای آنها هزینه می کند.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا روایت 2 سال بعد از حادثه وحشتناک پلاسکوی تهران لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم کابوس سگ های پارک لواسان همچنان در تعقیب دختربچه تهرانی! / وضعیت بهار وخیم است+ عکس وقتی مادر به خانه آمد پسر 3 ساله اش داخل ماشین لباسشویی می سوخت+عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سلطان بانوی میلیاردر از ایران

منبع: رکنا

کلیدواژه: دولت آمریکا پوند آکسفورد ماه همکاری عکس فیلم زن در خیابان زندگی مادر تخریب ساعت پلیس صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو، مقامات آلمان سه فرد را به ظن جاسوسی برای چین و تامین اطلاعات نظامی برای سرویس اطلاعاتی پکن، بازداشت کرد.

براساس اعلام دادستانی آلمان، هر سه مظنون تبعه آلمان و مظنون هستند که از زمانی نامشخص قبل از ژوئن ۲۰۲۲، با سرویس مخفی چین همکاری «به شدت» نزدیکی داشته‌اند.

دادستانی آلمان یکی از مظنونین را «توماس آر.» و کارمند وزارت امنیت داخلی چین و دو مظنون دیگر را «هروینگ اف.» و «اینا اف.» مالک شرکتی در دوسلدورف معرفی کرده است.

به ادعای دادستانی برلین، مالکان شرکت مذکور زوج بوده و از طریق این شرکت با یکی از دانشگاه‌های آلمان قرارداد همکاری امضا می‌کنند. در این قرارداد، توافقی درباره انجام مطالعات به نیابت از یک شریک چینی در حوزه قطعات کلیدی ساخت و راه‌اندازی ناوهای جنگی قدرتمند لحاظ شده بود.

کد خبر 6085526

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • آکسفورد موسسه تحت حمایت ایلان ماسک را تعطیل کرد
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج از کشور
  • برگزاری جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس با همکاری دانشگاه پیام نور