Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:28:36 GMT

ساختمان جدید پلاسکو مهر 99 بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۶۲۷

ساختمان جدید پلاسکو مهر 99 بازگشایی می شود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: عملیات نصب اسکلت ساختمان جدید پلاسکو از ابتدای سال آینده آغاز می شود و انتظار می رود کسبه این مجتمع تجاری در مهر ماه سال 1399 کار خود را در این مجتمع آغاز کنند.

به گزارش ایرنا، «حسن کاری» روز شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه طراحی ساختمان جدید پلاسکو افزود: عملیات احداث ساختمان جدید پلاسکو با هماهنگی استانداری تهران و موافقت دستگاه های اجرایی قرار است در محل خود و در موعد مقرر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گود برداری از محل این ساختمان از 31 شهریور ماه 97 پس از اخذ دستور نقشه از شهرداری تهران به صورت شبانه روز آغار شد و پیش بینی می شود که امسال عملیات گودبرداری به پایان برسد.
کاری با بیان اینکه قرار است ساختمان پلاسکو در 15 طبقه روی زمین ساخته شود، گفت: انتظار می رود ابتدای سال آینده عملیات نصب اسکلت این ساختمان آغاز شود.
ساختمان تجاری پلاسکو که بیشتر به محل عرضه پوشاک شهره بود و در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول تهران قرار داشت صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه سال 1395 دچار آتش سوزی شد و حدود ساعت 11 همان روز به طور کامل فرو ریخت.
از پلاسکو که ساخت آن به سال 1341 بر می گشت به‌ عنوان نخستین آسمان‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد.
ادامه دارد...
اقتصام **1108**2078*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بنياد مستضعفان ساختمان پلاسكو آغاز عمليات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علی‌رغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود، اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقانی نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • زمان تغییر آغاز شده است / تحلیل «المیادین» از وضعیت ایران در منطقه پس از عملیات «وعده صادق»
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم