Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@12:57:05 GMT

تصویری از دوستی مرد جوان با هزارپای سمی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۶۳۵

تصویری از دوستی مرد جوان با هزارپای سمی

ویدئویی که خزیدن یک هزارپای سمی را روی بدن یک جوان تایوانی نشان می‌دهد، تبدیل به یکی از ویدئو‌های داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است.

«نیل چنگ لی» ۲۶ ساله این ویدئو را در منزل شخصی خود تهیه کرده که نشان‌دهنده دوستی عجیب او با این جانور خطرناک است. نیل که دانشجوی رشته زیست‌شناسی است، این هزارپای پرویی غول پیکر ۱۷ اینچی را در سال ۲۰۱۴ و در حالی که نصف اندازه کنونی‌اش بود، خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

در ویدئوی منتشر شده این هزارپا در حال خزیدن بر روی بدن برهنه این جوان بی‌باک دیده می‌شود. با وجود این دوستی عجیب بین این جانور و لی، او به افراد درباره نگهداری و نزدیک شدن به چنین جانوران سمی هشدار می‌دهد و تاکید می‌کند که تنها متخصصان خبره باید دست به این کار بزنند. او در این باره گفت: «سر و کله زدن با این حشرات سمی ریسکی بزرگ به شمار می‌رود و این کار تنها باید توسط متخصصان خبره و آگاه انجام شود. گزش آن‌ها مطمئناً دردناک است و من هرگز احساس امنیت نمی‌کنم، اما از اینکه اجازه می‌دهم این حشره روی بدن من راه رود و به صورت دستی به او غذا می‌دهم و اصلا نگران نیستم.»

گزش هزارپایان از طریق چنگال‌های گازانبری مانند جلوی آن‌ها انجام می‌شود که می‌تواند بسیار دردناک، تحریک‌آمیز (همراه با خارش) و همراه با تهوع و تب باشد. نیش این حشرات سمی است و این ویژگی این امکان را به این جانوران می‌دهد که آن‌ها طعمه‌های حتی پانزده برابر خود را از پا دربیاورند، ویژگی که نشان می‌دهد چرا باید مراقب این حشرات خطرناک بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به شب‌های قدر، گفت: امشب اولین شب قدر است. در روایتی از پیامبر اکرم (ص) آمده که ماه رمضان سرور ماه‌ها و شب‌های قدر سرور شب‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی، ادامه داد: اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در استادیوم آزادی مایه افتخار بود و به این معناست که مردم ما دلداده خدا هستند.

مردم ما تقارن بهار معنویت و بهار طبیعت را به بهترین شکل در کنار هم قرار دادند. آن‌ها نشان دادند که شادی ما هم با انس در کنار قرآن است.

وی افزود:اجتماع ۱۰۰ هزار نفری در ورزشکاه آزادی حرکت بزرگی بود و نشان دهنده آن بود که مردم ما به بهترین شکل متوجه بزرگی این روز‌ها شده اند و همه همت کردند که نوروز با آسایشی داشته باشیم. گر چه در این بین آمار تصادفات جاده‌ای بسیار غم انگیز بوده است.

آیت الله خاتمی درباره نام گذاری سال ۱۴۰۳ گفت: این نام کذاری‌ها تعیین نقشه راه است و تشریفاتی نیست و کارشناسی‌ها م شود تا مقام معظم رهبری به یک نام برای هر سال می‌رسند.

وی ادامه داد: مشکل کشور را همه می‌دانند که مشکلات اقتصادی است و همه نام گذاری‌های سالیان اخیر حول محور کارگشایی و مشکلات اقتصادی بوده است. جهش تولید بسیار مهم است و با آن می‌توان انتظار داشت. نرخ تورم کاهش پیدا کند و حل مشکلات اقتصادی باعث  عزت ملی و سربلند کشور می‌شود. اما همه این‌ها بدون مشارکت مردم امکان ندارد.

وی افزود: مسئولین باید موانع را درباره مشارکت مردم بردارند. حداقل انتظار آن است که مسئولان امر تولید و مشارکت مردم را تسهیل کنند و مردم هم به تولید داخلی بها دهند. مردم ایران مردمی هستند که می توانند شعار ما می‌توانیم را عملی کنند.

وی درباره روز جمهوری اسلامی و ۱۲ فروردین گفت: این روز غدیر نظام اسلامی است. بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد به رای دادند و به تعبیر امام اگر اسلام را می‌خواهیم باید این جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: ششمین ماه از تولد طوفان الاقصی می‌گذرد. این طوفان در طول تاریخ رژیم صهیونیستی ماندگار شده است. آن‌ها در این روز‌ها بار‌ها عنوان کرده اند که شکست نخورده اند، اما بدانید قطعا شکست خورده اند. اکنون ابتکار عمل دست شبکه مقامت است و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها نشان از استیال آن‌ها است.

اکنون مقاومت یک شبکه پیوسته شده است. حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حشد الشعی عراقی‌ها هر کدام از یک سو هماهنگ عمل می‌کنندو نتیجه این هماهنگی نابودی صهیونیست‌ها است .

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها توان شکست مقامت را ندارد و در آستانه ناتوانی کامل هستند و در این بین حرف اول را فقط مقاومت زده و خواهد زد.

خاتمی تاکید کرد: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنا بر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است.جنایاتی که این روز‌ها صهیونیست‌ها در غزه انجام می دهند جنایتی عجیب است که زبان از گفتن آن شرم دارد.

وی در پایان گفت: قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است. همیشه این روز روزی با شگوه است و هفته آینده و آمدن مردم به معنی خداقوت گفتن به مردان و زنان فلسطینی است که در زیر این همه بمباران و موشکباران مقاومت می‌کنند.

وی درباره حادثه تروریستی در روسیه گفت: کشور ما حادثه تروریسیتی در هر نقطه از جهان را محکوم کرده است، اما می‌گویند داعش این حمله را بر عهده رفته است و باید بدانیم داعش چیزی جز آمریکا نیست و آن‌ها تشکلی آمریکایی و اسرائیلی هستند که برای مقابله با انقلاب اسلامی به وجود آمده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • گرهارد شرودر: غرب باید با پوتین مذاکره کند
  • مشارکت مردم در روز قدس پیام ایمان و مسجد دوستی را نشان می‌دهد
  • مشارکت مردم در قدس پیام ایمان و مسجد دوستی را نشان می‌دهد
  • قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است
  • عبور ۶۷ هزار کامیون طی یک سال از پل دوستی ایران و آذربایجان
  • بیکاری ۸۳ درصد از جوانان هند
  • «شرودر» دوستی با پوتین را مفید دانست
  • نسل‌ جوان مغز بزرگ‌تر و سالم‌تری دارد
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان و اوقات شرعی