Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:48:00 GMT

پذیرش ۲۴ ساعته کارتن خوابها در شبهای سرد زمستان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۷۶۳۹

رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش ۲۴ ساعته کارتن خواب‌ها در گرمخانه‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدی در مورد وضعیت پذیرش کارتن خوابها در این شبهای سرد تهران با بیان اینکه شب گذشته ۱۹۲۱ نفر در گرمخانه های تحت پوشش شهرداری تهران پذیرش شدند، گفت: برای افرادی که مایل به حضور در گرمخانه‌ها نیستند اتوبوس‌هایی در میادین نزدیک به پاتوق ها در نظر گرفته شده است تا این کارتن خوابها شب را در اتوبوس‌ها بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمادگی این را داریم با کف خوابی ظرفیت گرمخانه ها را تا دو برابر و بیش از ۴۰۰۰ نفر برسانیم گفت: متأسفانه در گذشته در شهرداری تهران سازه های استاندارد با ظرفیتهای نرمال پیش بینی نشده است اما حالا درصدد آن هستیم که حداقل نسبت به استاندارد سازی شرایط موجود اقدام کنیم.

محمدی افزود: طی بخش نامه ای تمامی گرمخانه ها در روزهای سرد سال به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و پذیرش کارتن خوابها را انجام می‌دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گرمخانه پذیرش 24ساعته کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه