Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا قصد دارد اظهارات مهمی را درباره وضعیت مرزها و تعطیلی دولت ایراد کند. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان بی سی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی اعلام کرده است که قصد دارد امروز شنبه اظهارات مهمی را درباره مرز و ادامه تعطیلی دولت ایالات متحده بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا اشاره ای به جزئیات بیشتری درباره آنچه که قرار است درباره آن صحبت کند، نکرده است. بخشی از فعالیت های دولت آمریکا در بیست و هشت روز گذشته تعطیل بوده است.

تبعات منفی و چشمگیر تعطیلی دولت بر اقتصاد آمریکادموکرات‌ها دعوت ترامپ برای مذاکره درباره تعطیلی دولت را نپذیرفتند

 

پافشاری ترامپ بر درخواست خود مبنی بر اختصاص بودجه 5.7 میلیارد دلاری احداث دیوار مرزی مکزیک و مخالفت دموکراتها با این درخواست، عامل اصلی تعطیلی دولت آمریکا بوده است.

ترامپ سفر هفته آینده خود به سوئیس برای شرکت در اجلاس اقتصاد جهانی داووس را لغو کرده است.

روز پنجشنبه نیز ترامپ مانع از انجام سفر نانسی پلوسی رئیس کنگره آمریکا و تعداد دیگری از نمایندگان کنگره به افغانستان شده است. هدف اصلی از این سفر، دیدار با نظامیان آمریکایی بوده است. ترامپ گفته است این سفر زمانی انجام خواهد شد که تعطیلی دولت به پایان برسد.

تعطیلی دولت فدرال آمریکا 800 هزار کارمند فدرال دولت را بدون حقوق و دستمزد گذاشته و به طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا تبدیل شده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است