Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایکنا که آیا سعید مرتضوی به نمایندگی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در نجف اشرف فعالیت می‌کند؟ گفت: هیچ‌کس به نمایندگی از ستاد بازسازی عتبات استان یزد در نجف اشرف مشغول کار نیست، ما یک ستاد در کربلا و نجف، داریم که زیرنظر استان تهران است. ما همه در ستاد استان‌ها وظیفه داریم  به آن ستاد مرکزی کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اربعین تعدادی موکب‌های مردمی فعالیت می‌کنند و به زائران خدمات می‌دهند. یکی از این موکب‌ها برای بچه‌های شهرستان تفت بود. ایشان هم اهل تفت است و به عنوان هیئت امنا در این موکب فعالیت می‌کرد.

این منبع آگاه تصریح کرد: در حال حاضر آقای سعید مرتضوی هیچ فعالیتی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در نجف اشرف یا کربلای معلی ندارد. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سعید مرتضوی نجف بازسازی عتبات عالیات سعید مرتضوی کجاست یزد بازسازی عتبات یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  دراین جلسه که دیروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تشکیل شد آقای سید عباس حسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حج و زیارت برای کاهش عوامل و افزایش سرانه زائر افزود: تاکنون بیش از 82700 زائر حج 1403 ثبت نام کردند و انتظار می رود ظرفیت باقیمانده تا پایان این هفته تکمیل شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای صدور روادید زائران آغاز شده است ، ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظرتکمیل شود.

در این نشست، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از همه دست اندرکاران سفرهای عمره و حج برای فراهم کردن مقدمات لازم جهت اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی تقدیر و تصریح کرد که خادمان موظفند به خواسته های زائران توجه نموده و برای مواردی که امکان اجرا دارد راهکار مناسب ارائه دهند.

در ادامه این جلسه سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از روند معاینات زائران حج پیش رو و حمید رضا محمدی معاون عتبات سازمان حج در مورد برنامه های این حوزه برای اعزام های امسال و نحوه بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت های ارائه دهنده خدمات به زائران عتبات عالیات در دو سال گذشته گزارش دادند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: استطاعت 82164 زائر تاکنون تایید شده و 1500 نفر هم به کمیسیون های پزشکی ارجاع و  تنها 143 نفر رد شدند. 

این نشست با گزارش مهران فرشید  مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی از سامانه جامع مسکن و آثار استفاده از آن درچیدمان پروازها و اسکان در هتل ها ادامه یافت و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معاون عتبات سازمان حج خواست در خصوص فعالیت شرکت های ارائه دهنده خدمات درسال 1401 بررسی لازم انجام شود و راهکارمناسب برای برخی مشکلات مرتبط با این شرکت ها برای تصمیم گیری به جلسه شورای برنامه ریزی ارائه گردد.  


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • آنروا: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است
  • گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان