Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@09:41:17 GMT

ایمنی ۹۰۰ساختمان بلندمرتبه بررسی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۰۳۶

شهردار تهران گفت: هم اکنون تهران ۹۰۰ساختمان بلند مرتبه دارد که باید مورد بررسی از نظر ایمنی قرار بگیرد که استانداردهای لازم را رعایت کرده‌اند یا خیر.

پیروز حناچی در مراسم دومین سالگرد شهدای آتش‌نشان که در قطعه 5 بهشت‌زهرا برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی با حادثه پلاسکو به نقاط ضعف خود پی برد و درس بزرگی به مدیریت شهری برای ایمنی شهر داده شد و در حال حاضر این سازمان دارای تجهیزاتی به روز و تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون تهران 900 ساختمان بلندمرتبه دارد که باید مورد بررسی از نظر ایمنی قرار بگیرد که استانداردهای لازم را رعایت کرده‌اند یا خیر.

شهردار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پیگیر سخت و زیان‌آور شغل آتش‌نشانان شده‌اید، گفت: در این خصوص پیگیری‌های لازم در حال انجام است که بخشی بر عهده ماست و بخش دیگر بر عهده تأمین اجتماعی است که در این خصوص حتما همکاری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

حناچی درباره بررسی مقصران حادثه پلاسکو گفت: مبنای اظهارنظر در این خصوص قوه قضائیه است.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BoS برچسب ها: شهردار تهران ، پیروز حناچی ، حادثه پلاسکو ، شهدای آتش نشان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شهردار تهران پیروز حناچی حادثه پلاسکو شهدای آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش