Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@03:43:12 GMT

تصادف مرگبار بر اثر یک انحراف ناگهانی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۰۹۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در فیلم پیش رو شاهد تصادفی خواهید بود که فقط به خاطر انحراف ناگهانی یک خودرو اتفاق افتاد.

حجم ویدیو: 1.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس اعتراف عجیب محبوبه 34 ساله به فرار سلطان بانوی میلیاردر از ایران قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس الماس شدن جوانان 25 ساله پس از مرگ ! روایت 2 سال بعد از حادثه وحشتناک پلاسکوی تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث خودرو فیلم مرگبار ساعت شاهد عکس فیلم زن در خیابان مادر صبح زندگی ساعت تخریب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی