Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:33:35 GMT

اجرای «چه کسی شلیک کرد» در تماشاخانه مهرگان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۱۲۱

اجرای «چه کسی شلیک کرد» در تماشاخانه مهرگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی هیلاج با همراهی گروه هنرهای نمایشی «شاو» اجرای اولین نمایش خود را از اول بهمن ماه ١٣٩٧ در خانه نمایش مهرگان آغاز خواهد کرد، این اثر نمایشی «چه کسی شلیک کرد» نام دارد که به کارگردانی سعید هنرآموز و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ سال پیش به پیشنهاد شادی جوادی، آرام محضری و سعید هنرآموز سه تن از فارغ‌التحصیلان دوره‌های فیلمسازی و کارگردانی مدرسه هیلاج، یک گروه تئاتر از بین هنرآموختگان بازیگری این مدرسه تشکیل شد که فعالیت خود را ابتدا با نمایشنامه خوانی «مردی روی کاناپه» به کارگردانی سعید هنرآموز و «مراوده جنازه‌ها» به کارگردانی شادی جوادی آغاز کرد و در ادامه این گروه تصمیم به اجرای نمایشنامه «چه کسی شلیک کرد» به کارگردانی سعید هنرآموز گرفتند. نویسندگی همه این آثار را آرام محضری بر عهده داشته است.

آیین رونمایی از پوستر نمایش توسط رضا بهبودی، مرتضی اسماعیل کاشی و امین جعفری استادان تئاتر و سینمای مدرسه هیلاج و با حضور جانشین تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده، بازیگران و چند تن از عوامل اجرایی برگزار شد.

هامون سیدی، وحید منافی، محمدرضا آبانگاه، حامد مقدسی، هانیه فراهانی، آرمیتا فروزنده، نسیم مهماندوست، محمد عامری و پویا آرام بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش که تهیه‌کنندگی آن را امیرشهاب رضویان بر عهده دارد از اول بهمن ماه هر شب راس ساعت ٢١ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه خواهد رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از جانشین تهیه‌کننده و مدیر تولید: شادی جوادی، دستیار اول کارگردان: یاسر فلاحتی، دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه: حسین رضائی، طراح صحنه و لباس: مهشید جوادی، دستیار صحنه و آکسسوار: پانیذ پرویز، ساخت افکت های صوتی: علی سینا رضانیا، انتخاب موسیقی و طراحی صدا: بهروز نصر اصفهانی.

کد خبر 4516890 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرشهاب رضویان تئاتر ایران خانه نمایش مهرگان کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید