Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: در جلسه ای با وزیر نفت آخرین وضعیت گازرسانی در شهرستان های تربت جام، تایباد ، باخرز و صالح آباد مورد بررسی قرار گرفت.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در جلسه ای با وزیر نفت آخرین وضعیت گازرسانی در شهرستانهای تربت جام، تایباد ، باخرز و صالح آباد بررسی و مشکلات روند گازرسانی و برنامه کاری این عملیات طی ماه های آینده و جدول بندی زمانی مراحل گوناگون پیمان های عمرانی فوق مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد قرار داد  پیمانکار سابق محورهای دهستان کرات تایباد ، محوربنی تاک به آزاده صالح آباد ، روستاهای بخش جنت آباد، مناطق چشمه گل و روستاهای اطراف در منطقه جام رود و دهستان موسی آباد در بخش مرکزی تربت جام لغو و پیمانکاران جدید طی ده روز آینده با تجهیز کارگاه،  عملیات اجرایی گازرسانی را آغاز کنند و  همچنین روند نصب علمک در بخش بوژگان و سمیع آباد با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
نماینده تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد با بیان اینکه  نظارت دقیقتری بر کار پیمانکاران باید انجام شود ، افزود:  در این جلسه همچنین بحث الحاق پیمان گازرسانی روستاهای مراد آباد و نقارخانه در باخرز به پیمان جدید گازرسانی اعلام گردید  و همچنین درخواست شد روستای ملو در بخش سمیع آباد به پروژه گازرسانی اضافه شود.
رحیمی جهان آبادی با بیان اینکه قبل از اجرای این پروژه ها ، حدود ۱۲۰ روستا در این مناطق از نعمت گاز برخوردار بودند که با اتمام پروژه عظیم گازرسانی فعلی ، تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز به بیش از ۳۰۰ روستا در چهار شهرستان فوق خواهد رسید، افزود: پروژه گازرسانی به ۱۸۶روستای تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد  که با اعتباری در حدود ۱۵۴ میلیارد تومان در حال اجرا می باشد تا پایان تابستان سال ۹۸ به پایان خواهد رسید  و ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این مناطق از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .
وی ضمن تشکر از شرکت ملی گاز در افزایش گاز رسانی به روستاهای استان خراسان رضوی اظهار داشت:    انتظار ما این است که  روند اجرایی پروژه های گازرسانی سرعت پیدا کند و گزارش مرتب روند کار از سوی مسئولین ارائه شود.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت جام گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: دید افقی رانندگان در جاده‌های تربت جام- صالح آباد محدوده گردنه "کله مل"، تایباد- خواف در محدوده بند کرات، مشهد- سرخس در محدوده گردنه مزداوند و بزرگراه باغچه - نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد به دلیل مه غلیظ کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: وزش باد به همراه گرد و خاک در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تا محدوده "بزنگان" و جاده‌های شهرستان تایباد دید رانندگان را محدود کرده است.

وی گفت: در حال حاضر بارش بامدادی برف پراکنده و باران در برخی جاده‌های شمالی استان قطع شده اما انتظار می‌رود در ساعات آینده بارش‌ها در این مناطق تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • تهدید سیل برای ۳ قنات در بخش مرکزی تفت
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)در صالح آباد ایلام