Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، نسیم ادبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیونشب گذشته با حضور در برنامه «خندوانه» از اتمام تصویربرداریفیلم سینمایی جدیدش به کارگردانی فرد قادری خبر داد و گفت: این روز‌ها مشغول ضبط کار آقای رمضانی هستم.

ادبی در ادامه این گفتگو با اشاره به بازی خود در سریال «شهرزاد» گفت: در فصل اول به خاطر نقشم خیلی از مردم فحش خوردم؛ اما در فصل‌های بعدی رابطه مردم با من خوب شد و بازخورد‌های متفاوتی از مردم گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با بیان خاطره‌ای از بازی خود با علی نصیریان اظهار کرد: روزی آقای نصیریان به شدت بیمار بودند؛ اما فردای آن روز با همان وضعیت بدی که داشتند، سر کار آمدند و وقتی دوربین روشن شد یک نفس مونولوگ یک صفحه‌ای را گفتند! برایم بسیار جالب بود.

در ادامه برنامه جناب خان به جمع اضافه شد و با نسیم ادبی به ایفای نقش پرداخت. این شخصیت عروسکی خطاب به ادبی گفت: امکان این بود که من با شما همبازی شوم، اما خدا نخواست!

جوان هم در ادامه حرف جناب خان گفت: برای ایفای نقش شهرزاد چند نفر مثل ترانه علیدوستی کاندیدا بودند که یکی از آنها جناب خان بود!

جناب خان در ادامه در موقعیتی نمایشی نقش شهرزاد را ایفا کرد و ادبی بیان کرد: امیدوارم در فصل چهارم شهرزاد حضور داشته باشی.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی بازی پارس نقش خندوانه جناب خان ترانه علیدوستی پارس نیوز نسیم ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد

آفتاب‌‌نیوز :

واکنش مهدی کوشکی به خبر بیماری ترانه علیدوستی به شدت سر و صدا به پا کرده است.

استوری مهدی کوشکی از این جهت مورد توجه قرار گرفت که سال گذشته این بازیگر به همراه حبیب رضایی از ترانه علیدوستی به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده بود. ماجرای این شکایت به حمایت ترانه علیدوستی از پویش می‌تو بازمی‌گردد. در می‌تو نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی؛‌ اعلام آمادگی برای کمک به ترانه علیدوستی
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • این تصویر از ترانه علیدوستی جعلی است!