Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:05:51 GMT

مدارس همدان در نوبت بعدازظهر شنبه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۲۷۲

مدارس همدان در نوبت بعدازظهر شنبه تعطیل شد

محمد پورداود روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تداوم برودت هوا، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در نواحی 1 و 2 همدان و اسدآباد در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.
وی اضافه کرد: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان های ملایر، نهاوند و قروه درجزین در نوبت بعد از ظهر روز شنبه تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش همدان یادآوری کرد: به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان برخی از مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز شنبه نیز تعطیل اعلام شده بود.
پورداوود از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای 31359 تماس برقرار کنند.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان دمای هوای همدان از روز شنبه بین 6 تا 9 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
نزدیک به 287 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 500 مدرسه در همدان تحصیل می کنند.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تعطیلی مدارس دانش آموز دانش آموزان مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

آفتاب‌‌نیوز :

مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

مدارس و دانشگاه‌های ۴شهرستان جنوب استان بوشهر غیرحضوری است

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می‌شود

سخنگوی استانداری هرمزگان هم اعلام کرد: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل، کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.

دیگر خبرها

  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه