Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-درحالی‌که اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران در اطلاعیه قبلی خود، نرخ هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده ۱۰۰۰۰ تومان اعلام کرد و فروش بیشتر از این نرخ بدون فاکتور را مشمول جریمه خواند، قیمت فروش امروز از این محصول ۱۳۸۰۰ تومان است.

درحالی‌که اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران در اطلاعیه قبلی خود، نرخ هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده ۱۰۰۰۰ تومان اعلام کرد و فروش بیشتر از این نرخ بدون فاکتور را مشمول جریمه خواند، قیمت فروش امروز از این محصول ۱۳۸۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت هر کیلوگرممرغ گر ؛ استعلامی کشتارگاههای تهران (شنبه 97/10/29) 12600 تومان، پخش 12800 تومان، خرده فروشی13800 تومان، خرده فروشی مرغ شمال 13400 تومان، قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن12400تومان، سینه با کتف 21000 تومان، سینه بدون کتف 22000 تومان و فیله 25000 تومان است.

بر اساس اطلاعیه قبلی اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران، نرخ مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده 10000 تومان اعلام و اعضا گفته شد که فقط با داشتن فاکتور رسمی و با احتساب 10 درصد سود می‌توانید اقدام به فروش مرغ نمایید، در غیر این صورت فروش بالاتر مشمول جریمه است؛ اما امروز این نرخ رعایت نشد.

بنابراین گزارش، وزیر جهاد کشاورزی قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده را 10 هزار تومان، ستاد تنظیم بازار 9800 تومان به علاوه 5 درصد تغییرات و مرغداران آن را 12 هزار تومان اعلام می‌کنند، اما هیچ کدام از این نرخ ها در بازار رعایت نمی‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه نسبت به دیروز با افزایش حدود ۲۱۶ هزار تومانی مواجه شد و به ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سکه بهار آزادی نیز با افزایش حدود یک میلیون تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۳۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه اما افت کرده و با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی و به ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی اما تا این لحظه ثابت بوده و به ترتیب ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۷ میلیون تومان ثبت شده است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که دیروز ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان بود با کاهش حدود ۴ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۴۳.۳۰۰.۰۰۰ ۶.۷۸۱.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۴۱.۰۳۰.۰۰۰ ۴.۴۸۶.۰۰۰
نیم سکه ۲۵.۴۰۰.۰۰۰ ۷.۱۵۲.۰۰۰
ربع سکه ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۳۶۷.۰۰۰
سکه گرمی ۷.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۵۰۶.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۳.۶۷۳.۸۰۰
۲۴ عیار ۴.۸۹۸.۳۰۰
طلای دست دوم ۳.۶۲۴.۰۰۰
مثقال طلا ۱۵.۸۷۳.۰۰۰
انس طلا ۲۳۹۲ دلار و ۳۹ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۲۳۹۲ دلار و ۳۹ سنت است.

کد خبر 6084403 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد
  • آخرین قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا و سکه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه ۴۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان شد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
  • قیمت طلا و سکه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سکه ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد