Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:52:48 GMT

بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۳۸۳

بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات گلستان

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به گلستان شاهد بارش باران و برف در بیشتر شهرهای گلستان بودیم.

وی افزود: طبق گزارش های رسیده سیمین شهر با ۱۰۶ میلیمتر بارش رکوردار بارش در سطح استان بوده است.

داداشی ادامه داد: بارش باران در پارک ملی گلستان ۸۹ میلیمتر، گرگان و مینودشت ۷۷ میلیمتر، کلاله ۷۶ میلیمتر، بندر ترکمن ۷۴ میلیمتر، علی آباد ۶۵ میلیمتر و کردکوی ۵۸ میای متر به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش برف در سطح استان گفت: بیشترین بارش برف در ارتفاعات گردنه گلیداغ بوده که بیشتر از یک متر به ثبت رسیده است و ارتفاعات درازنو با ۸۵ سانتی متر و ارتفاعات حاجی آباد ۵۲ سانتی متر بیشترین میزان بارش برف را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: به دلیل بارش برف در مناطق کوهستانی و وقوع مه، جاده های گلستان دچار یخبندان شده و لازم است رانندگان به این موضوع توجه کافی داشته باشند.

داداشی اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش یابی انتظار داریم بارش ها به شکل پراکنده در سطح استان ادامه داشته باشد.

وی افزود: گلستانی ها صبح یکشنبه هوای سرد زیر صفر درجه  را تجریه می کنند اما با شروع روز و بالا آمدن خورشید دما افزایش می یابد.

کد خبر 4516926

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،بارندگی طی امروز سی و پنجمین روز از بهار سال ۱۴۰۳ در سطح استان مازندران گسترش خواهد یافت.

براساس این گزارش، بارش.ها در ارتفاعات بیشتر است و در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش به‌صورت برف خواهد بود.بارش بهاری با کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و احتمال رعدوبرق همراهی دارد.براساس پیش‌بینی هواشناسی از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری مواجه هستیم که صبح چهارشنبه درنیمه شرقی ابری به‌ویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و نیمه غربی استان به‌صورت صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

از چهارشنبه بعدازظهر مجددا جو پایدار همراه با افزایش دما تا پایان هفته در استان حاکم خواهد شد.دریای مازندران هم طی این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش‌ها با ۴ میلیمتر در بروجن
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • سمنان در فهرست کم بارش ترین استان های کشور