Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، به تازگی لیبستی از پردرآمدترین بازیگران بالیوود منتشر شده است که برای سومین سال متوالی سلمان خان ستاره مشهور بالیوود به عنوان پر درآمدترین فرد در صدر این لیست قرار گرفته است و سپس ویرات کوهلی در جایگاه دوم و آکشی کمار در جایگاه سوم این جدول قرار گفته است و گفتنی است پریانکا چوپرا  و شاهرخ خان در این لیست سیر نزولی داشته اند دیگر عروس بالیوود یعنی دیپیکا پادوکن در رتبه چهارم این لیست قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با پولدارترین سلبریتی های بالیوود در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

معرفی پردرآمدترین بازیگران بالیوود

مجله فوربس ۱۰۰ چهره پردرآمد سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرد. برای سومین سال پیاپی سلمان خان پر درآمدترین سلبریتی کشور هند با درآمد ۲۵۳٫۵ کرور روپیه شده است

سلمان خان پردرآمدترین بازیگر بالیوود آشنایی با پردرآمدترین بازیگران بالیوود در سال ۲۰۱۸

پس از او ویرات کوهلی بازیکن کریکت و همسر آنوشکا شارما قرار دارد. آکشی کمار سومین نفر این فهرست است. در رتبه های بعدی به ترتیب دیپیکا پادوکن، ام.اس دونی (بازیکن کریکت)، عامرخان، آمیتاب باچان، رانویر سینگ، ساچین تندولکار (بازیکن کریکت)، آجی دوگان، ای. آر. رحمان، الیا بهات، شاهرخ خان و راجینکانث ،وارون داهوان، آنوشکا شرما، رانبیر کاپور، آریجیت سینگ (خواننده فیلم سینمایی سلام بمبئی) قرار دارند.

ویرات کوهلی و همسرش آنوشکا شارما

آکشی کمار بازیگر مطرح بالیوود

پریانکا چوپرا تازه عروس بالیوود که در سال گذشته رتبه هفتم این فهرست را داشت امسال رتبه چهل و نهم با درآمد ۱۸ کرور روپیه در سال ۲۰۱۸ شده است.

شاهرخ خان سال گذشته رتبه سوم این فهرست را داشت اما امسال رتبه سیزدهم این فهرست را دارد. مجله فوربس بازه زمانی اول اکتبر ۲۰۱۷ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ را برای برآورد درآمدها در نظر گرفته است.

عکس از عروسی دیپیکا پادوکن و رانویر سینگ

آمیتاب باچان در لیست پر درآمدترین بازیگر های بالیوود

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جدول فوربس درآمد فیلم سینمایی پارس بازیگران پردرآمدترین بالیوود پارس نیوز مجله فوربس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # یارانه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه