Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - به نظر می‌رسد که عطش فناوری صفحه نمایش‌های تاشو و انعطاف پذیر علاوه بر شرکت‌های تولیدکننده موبایل به رایانه نیز رسیده و مایکروسافت نیز می‌خواهد محصولاتی را که چنین قابلیتی دارند، تولید و عرضه کند.


 این روزها که اخبار و گزارش‌های متعددی در فضای مجازی و رسانه‌ها از تلاش شرکت های تولیدکننده موبایل برای عرضه و تولید گوشی های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر منتشر می شود، حالا به نظر می رسد که این فناوری برای شرکت های سازنده رایانه های شخصی و سایر محصولات فناوری نیز از جذابیت خاصی برخوردار بوده و آنها را نیز به سمت و سوی خود کشانده و سوق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت The Verge، شرکت مایکروسافت بعنوان توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز قصد دارد طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ویندوزی مجهز به صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر و یا دو نمایشگر را عرضه و ارائه کند.

چندی پیش بود که اخبار مرتبطی در این خصوص از مایکروسافت به بیرون درز کرده بود که حالا گزارش‌های جدید صحت آنها را تایید می‌کند. این غول تکنولوژی بدین منظور قصد دارد با همکاری با شرکت‌های تراشه سازی همچون اینتل و دیگر تولیدکنندگان برتر و فعال در حوزه رایانه‌های شخصی و دستگاههای مبتنی بر ویندوز، به توسعه و تولید محصولات جدیدی بپردازد تا به کاربران سیستم عامل ویندوز نیز امکان بهره‌مندی از دو صفحه نمایش و همچنین نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر را بدهد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت ویندوز صفحه نمایش مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سامانه فن بازار به عنوان بخشی از سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

 آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیاز‌های فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است.

در حال حاضر در کارگزاری فن بازار آذربایجان غربی ۱۲ نفر در ۴ حوزه تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در شهر‌های مختلف استان استان در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۴۵ واحد تحت حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی قرار دارند

دیگر خبرها

  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • مقایسه ساعت هوشمند RS4 و  Solar Lite
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور
  • اسرائیل بر خلاف همه هیاهو‌ها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است
  • اسرائیل بر خلاف همه هیاهوها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است