Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:54:12 GMT

هلال احمر همدان به 248 مسافر امداد رسانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۵۸۹

هلال احمر همدان به 248 مسافر امداد رسانی کرد

همدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: امدادگران این جمعیت در 24 ساعت گذشته به 248 مسافر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کردند که بیشترین میزان کمک رسانی شامل رها سازی خودروها و مسافران گرفتار در برف است.

بهروز کارخانه ای روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخی خودروها به علت قرار گرفتن در مسیر اصلی ایجاد راه بندان کرده بودند که به منظور فراهم کردن زمینه بازگشایی مسیر توسط خودروهای راهداری این خودروها به کنار جاده هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: همچنین برخی خودروها که از مسیر اصلی خارج شده بودند با استفاده از خودروهای کمک دار به جاده بازگردانده شدند.
کارخانه ای ادامه داد: بیشترین میزان امداد رسانی مربوط به مسیرهای منتهی به نهاوند، گردنه اسدآباد و گردنه آوج بوده است.
وی گفت: 12 پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت هلال احمر در طرح زمستانی مشارکت دارند و در صورت مسدود شدن مسیر و فراهم نبودن ادامه مسیر، هر یک از پایگاه ها به طور متوسط ظرفیت اسکان 200 مسافر را دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: همچنین تیم امداد کوهستان، امداد هوایی، تیم واکنش سریع و 2 تیم آموزش و نگهداری سگ های تجسس(آنست) در طرح زمستانی همکاری دارند.
کارخانه ای بیان کرد: 26 نیروی عملیاتی، هفت دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودروی امداد و نجات و 2 خودروی کمک دار کار امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک را در 24 ساعت گذشته عهده دار بودند.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر ریزش برف امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۴۳ نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در جنوب این استان خبر داد.

حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران ، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان