Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:14:10 GMT

کسب رتبه نخست برای معاونت اجتماعی پلیس پایتخت 

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۵۹۹

کسب رتبه نخست برای معاونت اجتماعی پلیس پایتخت 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران در حاشیه بیست‌ویکمین گردهمایی معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس تخصی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بیست و یکمین همایش معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی مقام برتر را کسب کرد. 

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از دکترین‌های اصلی سردار فرماندهی نیروی انتظامی انتظامی جامعه محوری و جامعه مداری است لذا راهبرد اصلی پلیس تهران در معاونت اجتماعی پیروی از این تدبیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ مرادی تصریح کرد: توسعه آموزش‌های همگانی به منظور ارتقا و پیشگیری اجتماعی، توسعه مشارکت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت همه اقشار جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان فرهنگی، اجتماعی،‌ هنری، علمی و فرهیختگان و اصحاب رسانه از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت اجتماعی پلیس پایتخت بوده است. 

وی گفت: در این رابطه شورای مشورتی،‌فرهنگی،  اجتماعی در پلیس تهران با همکاری اندیشمندان و اساتید دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی تشکیل شد؛ همچنین به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ علمی جوانان نخبه کشور استفاده کرده و گروه نخبگان جوان را تشکیل دادیم.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مسئولیت معاونت اجتماعی در واقع سازوکار نزدیکی پلیس با جامعه است که در این زمینه با پیشگیری اجتماعی، ارتقا سرمایه اجتماعی و ارتقا احساس امنیت توانستیم میزان مصالحه در پرونده‌های موجود در تهران بزرگ را به حدود 80 درصد برسانیم.

وی ادامه داد: توسعه مشارکت‌های اجتماعی برنامه دوم توسعه مشارکت های اجتماعی بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه، NGO ها و سازمان های مردم نهاد که به اعتقاد بنده امنیت پایدار در سایه مشارکت اجتماعی تک تک افراد جامعه ایجاد می شود.

کد خبر 4517021 مهسا شمس کلایی

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فاتب فرماندهی انتظامی تهران مراد مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی

معاون اسبق وزیر صمت در خصوص الزامات تحقق شعار سال گفت: یکی از راهکارهای مهم در افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ،حمیدرضا واعظ اشتیانی گفت: توجه به تولید داخلی میتواند تضمین کننده استقلال کشور باشد، در قانون اساسی مدل اداره اقتصاد شفاف شده اما در دولتها توجه جدی به بخش تعاونی و بخش خصوصی نشده است.

وی گفت: از ظرفیت‌های برنامه های توسعه نیز برای امر تولید به خوبی استفاده نشده و این گلایه از مجالس گذشته وجود داشته که چرا مطالبات دقیق و نظارت بهینه از طریق ظرفیتهای برنامه های توسعه بکار گرفته نشده است.

معاون پیشین وزیر صمت گفت: امروز در هر چالش اقتصادی دولت باید پاسخگو باشد که این امر زیبنده کشور نیست، وظیفه دولت تنها باید به تعریف استراتژی های کلان محدود شود.

واعظ تاکید کرد، حلقه مفقوده در مباحث توسعه کشور،  موضوع نظارت است.

به گفته واعظ اشتیانی، یکی از راهکارهای مهم در افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان است.

معاون اسبق وزیر صمت گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند که در حوزه اقتصاد باید علمی حرکت کنیم، در این بین آزمون و خطا و اعمال سلیقه جایی ندارد. براین اساس نکته مهم در مشارکت دادن مردم در اقتصاد کشور داشتن یک استراتژی کلان و استفاده بهینه از آنهاست.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان کشف شد
  • وضعیت هوای تهران؛ در شرایط قابل قبول