Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سردار حسین اشتری در بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی ناجا با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی یکی از معاونت‌های اصلی در نیروی انتظامی محسوب می‌شود، اظهار داشت: این معاونت نقش محوری در نیروی انتظامی بشمار دارد و پل ارتباطی با مردم است.

وی ادامه داد: هر میزان که معاونت اجتماعی وظایف خود را به خوبی انجام دهد، اقدامات پیشگیرانه اثربخش‌تر خواهد بود و آن را در سطح جامعه احساس خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در ۲ دهه گذشته معاونت اجتماعی به توفیقات خوبی دست یافته و توانسته است وظایف محوله خود را به خوبی انجام دهد.

سردار اشتری گفت: یکی از نیازمندی‌های اصلی ما این است که پلیس در فضای مجازی، حضوری مستمر و با برنامه داشته باشد تا از این طریق از وقوع جرائم پیشگیری کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از وظایف پلیس آموزش همگانی به مردم است و تاکنون در مراکز پلیس ۳۰ هزار برنامه برگزار شده است و سال آینده نیز قصد داریم ۳۶ هزار برنامه را در مراکز پلیس در سطح کشور برگزار خواهیم کرد.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره گفت: خوشبختانه در ۷۰۰ مراکز مشاوره و مددکاری بیش از ۷۰ درصد از شکایات ختم به مصالحه شده است.

ارجاع ۴۰۰هزار پرونده به کلانتری‌ها

فرمانده ناجا از وجود مرکز مشاوره در سطح ۷۰۰ کلانتری خبر داد و گفت: در سال ۴۰۰ هزار پرونده به کلانتری‌ها ارجاع داده می‌شود.

سردار حسین اشتری با اشاره به مراکز مشاوره حاضر در کلانتری‌ها اظهار داشت: حدود ۷۰۰ کلانتری مرکز مشاوره راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در مراکز مشاوره و مددکاری از همیاران پلیس و پلیس افتخاری استفاده می‌شود و طبق برنامه‌ها در سال ۹۸ در اکثر کلانتری به مراکز مشاوره و مددکاری راه‌اندازی خواهد شد.

فرمانده ناجا در خصوص ساخت فیلم‌هایی با فرهنگ گفت: بودجه ما در رابطه با ساخت فیلم یک بودجه محدود است و صداوسیما باید به ما کمک کند تا بتوانیم چنین کار‌هایی انجام دهیم.

سردار اشتری ادامه داد: باید بتوانیم آسیب‌شناسی‌هایی را که داریم به فیلم تبدیل کنیم تا اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

وی در پایان در خصوص امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ما مطمئن هستیم که امسال با شکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته جشن انقلاب برگزار خواهد شد و امنیتی بالا خواهیم داشت.

اشتری درخصوص تجهیز مامور کلانتری‌ها به لباس دوربین‌دار گفت: به دلیل منابعی که باید برای خرید این تجهیزات تامین می‌شدند و تاکنون تامین نشده‌اند تجهیز پلیس به این لباس‌ها انجام نشده و باید اعتبارات از سوی دولت واگذار شود.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسشی درخصوص افزایش حقوق کارکنان ناجا گفت:‌خبر‌های خوبی در راه است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا فضای مجازی کلانتری مراکز مشاوره 22 بهمن حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد

بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجدداً از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، عصر امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745898

دیگر خبرها

  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود