Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@02:08:06 GMT

پرواز تهران - گچساران لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۷۳۳

مدیر فرودگاه شهید امید بخش گچساران گفت: به دلیل وجود گرد و غبار پرواز تهران _گچساران و بلعکس امروز لغو شده است. ناطقان: محمد طاهری افزود: به دلیل شرایط هوای آلوده گچساران پرواز تهران به این شهرستان انجام نشد.
وی بیان کرد: به دلیل گرد و غبار هوای شهرستان گچساران و کاهش دید خلبان پرواز هواپیمایی ماهان از تهران به گچساران که ساعت 8:20 دقیقه امروز صبح بود لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر فرودگاه شهید امید بخش گچساران تصریح کرد: این پرواز به دلیل شرایط جوی ابتدا با دو ساعت تاخیر مواجهه شد که با توجه به ادامه پیدا کردن این شرایط پرواز کاملا لغو شد.
طاهری عنوان کرد: پرواز هواپیمایی ماهان روز شنبه، ۲۹ دی ماه ساعت 8:20 دقیقه از تهران به سمت گچساران و ساعت 10:15 دقیقه از فرودگاه گچساران به سمت تهران پرواز می کند.
همچنین کوهکن، رییس اداره هواشناسی گچساران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: شرایط گرد و غبار که در حال حاضر بر جو شهرستان گچساران حاکم است تا اواخر بعدازظهر امروز ماندگار خواهد بود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر دید افقی در گچساران دو هزارمتر است که استاندارد آن 10هزار متر می باشد.
منبع: ایسنا برچسب ها: پرواز تهران گچساران ، لغو پرواز ، گرد و غبار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرواز تهران گچساران لغو پرواز گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با لغو پرواز به تهران؛ پیگیری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش مشرق اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس، فدراسیون کشتی با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته و امروز نیز کشتی‌گیران در یک برنامه تفریحی، ‌ ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند. ملی‌پوشان کشورمان همچنین تمرینات خود را نیز پیگیری کرده تا از آمادگی بدنی دور نشوند.

تیم ملی کشتی فرنگی با اقتدار و کسب ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز و مجموع ۲۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان دست یافت.

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • با لغو پرواز به تهران؛ پیگیری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما