Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@20:41:26 GMT

جزئیات تازه از اختصاص سبد حمایتی کارگران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۸۵۴

جزئیات تازه از اختصاص سبد حمایتی کارگران

رحیم اردلان در گفتگو با مهر در مورد پرداخت سبد کالای کارگران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی گفت: هم اکنون در حال فراهم کردن مقدمات کار هستیم و رقم ها اعلام شده و با هماهنگی هایی که با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان هدفمندی یارانه ها داشته ایم، طی امروز و فردا سبد کالا به کارگران تامین اجتماعی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش تامین اجتماعی که زیر ۳ میلیون دریافت می کنند مشمول دریافت سبد کالا هستند، گفت: بازنشسته های تامین اجتماعی ۲۰۰ هزار تومان سبد کا لا گرفته اند اما کارگران بر اساس تعداد خانوارشان مبلغ سبد متفاوت است.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: خانواده یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان، ۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان و ۵ نفره به بالا ۳۰۰ هزار تومان سبد کالا دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه سبد کالا به سرپرست خانوار پرداخت می شود، گفت: حتی اگر فرزند خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی باشد، سبد کالا به سرپرست خانواده حتی اگر بیمه شده نباشد نیز پرداخت می شود.

وی گفت: لیست افراد تحت پوشش تامین اجتماعی به سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شده و پس از تائید این سازمان، مبلغ مورد نظر به حساب سرپرستان خانواری که یارانه دریافت می کنند واریز می شود.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: تمام بیمه شدگانی که از اول امسال تا پایان مهرماه بیمه شده تامین اجتماعی بودند و لیست حق بیمه در سازمان تامین اجتماعی دارند، این سبد کالا به آنها تعلق می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه در یک خانواده زن و شوهر هر دو بیمه شده تامین اجتماعی باشند و زیر ۳ میلیون حقوق دریافت کنند آیا مشمول سبد کالا هستند یا خیر، گفت: به هر خانواده یک سبد کالا تعلق می گیرد حتی اگر دو و یا سه نفر بیمه شده تامین اجتماعی و شاغل باشند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در مورد اعتراض کارگرانی که کمتر از ۳ میلیون می گیرند اما سبد کالا به آنها تعلق نگرفته است، گفت: از روز دوشنبه سامانه ای در وزارت رفاه ایجاد می شود که دلیل عدم پرداخت ها به افراد مراجعه کننده به سامانه اعلام خواهد شد. این سازمانه از روز دوشنبه فعال می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

این آزمون صبح جمعه ۳۱ فروردین ماه در دو بخش بیمه‌ای و درمانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی تامین اجتماعی برگزار شد.

محسن نظام خیرآبادی مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تامین اجتماعی از تلاش برای جذب نیروی انسانی توانمند و متعهد خبر داد و گفت: تلاش سازمان بر مبنای ارایه خدمات مطلوب و موثر به خانواده بزرگ تامین اجتماعی استوار است و نیروی انسانی توانمند در نیل به این هدف فاخر جایگاه ارزنده‌ای دارد.

او با قدردانی از تلاش‌های تامین اجتماعی فارس در راستای برگزاری شایسته این آزمون گفت: در استان فارس، بیش از ۳۵۰۰ نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در این آزمون شرکت دارند.

مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: افراد حائز شرایط پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و و مراحل گزینشی به صورت پیمانی به خدمت سازمان تامین اجتماعی در می‌آیند.

نظام خیرآبادی افزود: آزمون جذب نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی به صورت سالیانه و با توجه به افت نیروی انسانی برگزار می‌شود.

در ادامه، مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: تعداد ۳۵۰۰ نفر در این آزمون شرکت دارند که از این تعداد ۲۳۰۲ بانوان و ۱۲۰۱ را آقایان تشکیل می‌دهند.

ایرج نادری افزود: افراد واجد شرایط در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی استان فارس جذب می‌شوند.

به گفته این مقام مسئول، تعداد ۴۷ نفر در شعب ۳۷ گانه استان فارس و ۶۱ نفر در بخش‌های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی بکار گرفته می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در بخش پایانی سخنانش بهره مندی از نیروی انسانی لایق را زمینه ساز پیشرفت دانست و افزود: نتایج آزمون در اوایل تیرماه از طریق سایت جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

امیرحسین استقلال رئیس جهاددانشگاهی فارس نیز در حاشیه برگزاری آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی در این استان گفت: این آزمون به صورت همزمان و کشوری در ۵ حوزه امتحانی در شیراز برگزار شد.

او با بیان اینکه در این آزمون ۳ هزار و ۵۰۳ نفر به علاوه یک میهمان در استان نام‌نویسی کرده بودند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۴ نفر به علاوه یک میهمان در آزمون امروز حاضر و ۸۹۹ نفر غایب بودند.

استقلال با تصریح اینکه از ۳ هزار و ۵۰۳ نفر، یک هزار و ۲۰۱ نفر آقا و ۲ هزار و ۳۰۲ نفر به علاوه بر یک میهمان حاضر بودند، گفت: این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز؛ دانشکده مهندسی ساختمان شماره ۲؛ دانشکده ادبیات ساختمان‌های شماره یک و ۳ و حوزه پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳