Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگران استرالیایی تأکید می‌کنند، دانشجویان بین‌المللی در سکوت خودکشی می‌کنند و خلاف دانشجویان محلی هیچ نشانه‌ای رو بروز نمی‌دهند. آفتاب‌‌نیوز :  به نقل از تایمز هایر اجوکیشن، محققان استرالیایی می‌گویند، کمبود تحقیقات و مطالعه در زمینه خودکشی دانشجویان بین‌المللی، منجر به شیوع تراژدی خودکشی میان این قشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محققان استرالیایی که پیشگام در مطالعات خودکشی دانشجویان بین‌المللی شدند در بررسی‌های خود دریافتند، تنها در شهر ویکتوریا در استرالیا سالانه 6 دانشجوی بین‌المللی اقدام به خودکشی می‌کنند.
آمارها حاکی از آن است که به‌طور متوسط طی هفت سال گذشته، 27 مورد خودکشی و 16 مورد اقدام به خودکشی در دانشجویان بین‌المللی ویکتوریا گزارش شده است.
کارشناسان علمی باور دارند، دانشجویان بین المللی ممکن است از خدمات بهداشت روانی به دلایل مالی یا فرهنگی اجتناب کنند؛ علاوه بر این آنها ممکن است از اینکه سیستم خدمات بهداشت روان چگونه به دانشجویان مشاوره می‌دهد، مطلع نباشند.
 براساس مطالعه اخیر، دانشجویان آسیایی مرد زیر ۲۵ سال که در دانشگاه‌های بزرگ درس می‌خوانند در معرض خطر بیشتری قرار دارند. 
پژوهشگران استرالیایی تأکید می‌کنند، دانشجویان بین‌المللی در سکوت خودکشی می‌کنند و خلاف دانشجویان محلی با رفتارهای خود نشانه‌ای را بروز نمی‌دهند.
این درحالی است که خانواده‌ و دوستان آنها که متوجه تغییرات رفتاری دانشجویان هستند می‌توانند به حفظ زندگی آنها کمک کنند.
نتایج مطالعات بیانگر آن است که  خودکشی‌ها در دانشجویان بین‌المللی ناشی از فشار مالی و تحصیلی است.
فارس 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودکشی دانشجویان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ ۶ بدمینتون باز زیر ۱۵ سال از شهر‌های زنجان، تهران، مشهد و یزد در این اردو حضور دارند.

تیم ملی نوجوانان پسر ایران خود را برای حضور در مسابقات بدمینتون آسیای میانه در ازبکستان آماده می‌کند.

این اردو، اولین اردوی تیم ملی بدمینتون در سال جاری به میزبانی استان زنجان است که تا ۱۲ فروردین در استان ادامه می‌یابد.

دعوت شدگان به این اردو پنج روز به تمرینات خود ادامه می‌دهند و در نهایت ۲ نفر برای حضور در اردوی بعدی در اردیبهشت ماه انتخاب می‌شوند.

مسابقات انتخابی زیر ۱۷ سال نیز به میزبانی زنجان در بیستم اردیبهشت ماه میان ۹ نفر اول رنکینگ این رشته ورزشی برگزار می‌شود و در نهایت ۲ نفر برای اعزام به مسابقات آسیای میانه در خردادماه انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سکوت وزارت بهداشت مایه شرمساری است
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • فرایند پرورش، برداشت و بسته بندی هزاران تن انبه توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم