Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۴۲ مسافر گرفتار در برف در مسیرهای جاده ای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی این تعداد را شامل ۸۱ خانوار اعلام کرد و گفت: حادثه دیدگان در همین تعداد خودرو در جاده های سبزوار، جوین و درگز به دلیل بارش برف دچار در راه ماندگی شده بودند که امدادگران هلال احمر به کمکشان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین گودرزی افزود: ۱۵۲ نفر از این افراد پس از دریافت کمکهایی همچون نصب زنجیر چرخ، جیره غذایی اضطراری و پتو از امدادگران هلال احمر به مسیر خود ادامه دادند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین گفت: هم اکنون وضعیت در جاده های استان در شرایط عادی قرار دارد زیرا از صبح امروز ۲۹ دی ماه تاکنون درخواستی برای کمک از نیروهای هلال احمر اعلام نشده است.

تعداد ۳۶ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی شامل ۲۵ پایگاه ثابت بین شهری و ۹ پایگاه امداد و نجات موقت در قالب 'طرح امداد و نجات زمستانی' در مسیرهای جاده ای استان به مسافران خدمات دهی می کنند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید باران
  • تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی چهار مفقودی را نجات داد
  • امدادرسانی‌ به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری
  • عملیات ۷ ساعته برای نجات ۲ فرد گرفتار شده در ارتفاعات روستای کلم
  • ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات روستای «کلم» نجات یافتند
  • ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات روستای «کلم» شهرستان بدره نجات یافتند