Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- علی علوی از حضور تیم فوتبال شهرداری کرج در مسابقات جهانی کارگران به نمایندگی از کشورمان خبرداد.

علی علوی سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال کارگران جهان خردادماه سال آینده در کشور اسپانیا برگزار می شود و شهرداری کرج با توجه به کسب عنوان نخست کشور در این مسابقات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور ۳ تیم شهرداری کرج در لیگ های کشوری والیبال گفت: تیم های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با کسب نتایج لازم خود را به مرحله پلی آف رسانده اند.

سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه امکان ورزشی شهرداری کرج از قهرمانی تیم والیبال کارگری شهرداری کرج در مسابقات استانی خبر داد وگفت: این تیم به عنوان نماینده استان البرز در مسابقات کشوری حاضر خواهد شد.

علوی با اشاره به اینکه تیم های ورزشی شهرداری کرج در دیگر رشته ها نیز به عناوین برتر  دست یافته است، ادامه داد: اخیرا تیم آمادگی جسمانی شهرداری کرج در مسابقات کلانشهرها که به میزبانی شیراز برگزار شد، نایب قهرمان شد.

سرپرست اداره نگهداری، تجهیز و توسعه امکان ورزشی شهرداری کرج یادآور شد: تیم فوتسال کارگری شهرداری کرج نیز به فینال مسابقات کارگری استان البرز راه یافته است وبرای کسب عنوان قهرمانی باید به مصاف حریف خود برود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا شهرداری کرج فوتبال کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره رقابت های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه های کشور که از دی سال گذشته با حضور هشت تیم آغاز شد، از ۳۱ اردیبهشت با برگزاری مرحله سوم این رقابت ها پیگیری می شود. این مرحله از مسابقات تا ۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

دیدارهای مرحله سوم در حالی برگزار می شود که پتروشیمی در پایان مرحله دوم صدرنشین جدول رده بندی شد. در این مرحله که اسفند سال گذشته برگزار شد، تیم فراسنج حضور نداشت. چهار دیدار عقب افتاده این تیم در مرحله دوم، در جریان مرحله سوم مسابقات برگزار می شود.

مرحله سوم لیگ تنیس روی طی پنج دور پیگیری می شود. در پایان و بر اساس رده بندی نهایی تیم ها، چهار تیم وارد مرحله پلی آف (نیمه نهایی) می شوند.

دیدارهای نیمه نهایی ۲۰ و ۲۴ خرداد به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. ۲۷ و ۳۱ خرداد هم زمان مصوب برای برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال است.

کد خبر 6087578

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز