Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@16:53:43 GMT

مرگ تلخ راننده ال 90 بخاطر خواب آلودگی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۹۹۳

رکنا: جانشین رئیس پلیس راه زنجان از واژگونی یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در اتوبان زنجان –قزوین خبر داد و گفت: سرنشین خودرو در این حادثه جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عظیمی جانشین رئیس پلیس راه زنجان با اشاره به این که در اتوبان زنجان – قزوین یک دستگاه خودروی ال ۹۰ واژگون شد،گفت: در این سانحه سرنشین خودرو به علت جراحت‌های وارده در بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این حادثه را خواب آلودگی و خستگی راننده اعلام کرد.

جانشین رئیس پلیس راه زنجان در ادامه با بیان این که در برخی از محور‌های استان مه آلودگی حاکم است، گفت: محور‌های مواصلاتی زنجان-دندی گردنه‌ پاپایی و محور زنجان –دندی گردنه‌ قرایی هم اکنون با مه آلودگی همراه است.

وی افزود: در دیگر محور‌ها به علت بارش برف ، یخ زدگی مشاهده می‌شود، که توصیه می شود رانندگان هنگام تردد در محور‌های استان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد ناپدری بدون تجاوز به دختر 13 ساله اش او را باردار کرد / اتفاق باور نکردنی +عکس شب خونین مشهد با قتل 4 زن و مرد رقم خورد / از سلاخی شدن راننده خودرو با تبر تا قتل زن تتها ارژنگ امیرفضلی درگذشت ! + عکس 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش مرد افغان زن صیغه ای ایرانی خود را در تهرانسر خفه کرد+ عکس راننده 206 قرمز زن عابر پیاده را عمدا به دیوار کوبید+فیلم وقتی مادر به خانه آمد پسر 3 ساله اش داخل ماشین لباسشویی می سوخت+عکس الماس شدن جوانان 25 ساله پس از مرگ ! مرگ 85 زن و مرد تهرانی در یک اتفاق مشابه آتش نشانی تهران 5 کارمند صدا و سیما را نجات داد + تصاویر کابوس سگ های پارک لواسان همچنان در تعقیب دختربچه تهرانی! / وضعیت بهار وخیم است+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس حادثه اخبار حوادث خواب آلودگی خودرو راننده قزوین ال ۹۰ عکس فیلم زن در خیابان مادر صبح زندگی ساعت تخریب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید

بارندگی‌های بی‌وقفه در اصفهان منجر به تخریب برخی از منازل قدیمی شهر زواره اصفهان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت