Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:39:14 GMT

5 هزار درخت در جنوب غرب پایتخت کاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۸۹۹۸

5 هزار درخت در جنوب غرب پایتخت کاشته شد

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 تهران، این گونه ها شامل «پیراکانتا، بربریس، نسترن سفید» در هفت رنگ و انواع درخت مقاوم به کم آبی ازجمله «زیتون تلخ ، یاس هلندی و سنجد میوه دار» بوده است.
براساس این گزارش درخت ها در زمینی به مساحت چهار هزار و 400 مترمربع در ضلع شمالی میدان فتح با جمع آوری حصار کارگاهی کاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تاکنون عملیات خاکبرداری با 882 کامیون صورت گرفته و خاک ریزی نیز با استفاده از خاک زراعی مرغوب به تعداد 200 کامیون انجام شده است.
بر پایه این خبر، عملیات آب رسانی با لوله به متراژ 700 متر طول و نصب 30 عدد شیر آب صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا حناچی در روزهای نخست مسئولیتش به عنوان شهردار پایتخت اعلام کرد: اقتضای مدیریت شهری ارجحیت منافع عمومی بر سایر امور است و دستور دادم کارگاه‌های عمرانی غیرلازم از سطح شهر جمع آوری شود.
وی افزوده بود: در گام نخست کارگاه عمرانی (بچینگ) میدان هفت تیر که مایه تاسف شهروندان بود، جمع آوری شد و این مسیر را ادامه خواهم داد.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت روابط عمومی شهرداری شیر جنوب درخت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبداله چولکی معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا به تشریح جزئیات خبر کشف پرونده جعل مدرک تحصیلی و آموزشی پرداخت و اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آن‌ها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات، پلیس کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان‌های غربی شناسایی و توقیف کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات بدست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیرشدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات‌های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: مراقب باشید در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی أخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوید زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳